Лабораторне заняття 1. Роль та місце реклами в ЗМІ.
План
1. Реклама в структурі сучасних ЗМІ.
2. Гендерний аспект реклами.
3. Вплив кризи на рекламу та її розповсюдження.
4. Складники рекламного повідомлення:
4.1. вербальний (заголовок, основний рекламний текст, луно-фраза, слоган),
4.2. візуальний (зображення, логотип, графічне оформлення тексту), аудіальний (музика, звукові ефекти).
4.3. Функціональне навантаження структурних елементів рекламного повідомлення.
Завдання на практичне виконання
1. Опрацювати матеріал за гендерними стереотипами у рекламних повідомленнях, зробити підбірку рекламних повідомлень, де відсутня стереотипізація або використані контрстереотипи (приклади брати не пізніше 2018 року)
2. Проаналізувати рекламні кампанії одного бренда з різними видами звернень за період 2015-2022 . Порівняти тематичну основу
рекламістів, використовувані прийоми психологічного впливу на споживача та зазначити,
як змінились візуальний та вербальні аспекти з точки зору кризового положення країни.
3. Створити креатив, відео чи ілюстрацію для будь-якого ЗМІ на тему "Гендерні аспекти реклами: сексизм як негативний чинник формування гендерних відносин в Україні".
4. Створити рекламний макет одного із видів реклами (інформативна, переконуюча, така, що нагадує, імідж-реклама, стимулююча, реклама стабільності) на тему обєктивації, бодішеймінгу, ейджизму, ейблізму.
Різновиди блокових типів рекламного звернення:
– тільки слоган;
– слоган + довідкові дані;
– слоган + підзаголовок + довідкові дані;
– слоган + підзаголовок + інформативна частина + довідкові дані;
– слоган + інформативна частина + довідкові дані;
– інформативна частина + довідкові дані.
5. Наведіть приклади соціальної функції реклами (поширення соціальних цінностей, формування стилю життя, стереотипів, що відображають культурно-історичні особливості соціуму). За бажанням можна створити власні макети рекламного повідомлення.