Критерії оцінювання
При викладанні навчальної дисципліни «Хімія і фізика молока та м’ясо-молочних продуктів» використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності студентів здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.
|
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
1 |
Виконання завдань практичного заняття Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи |
8 |
4 |
32 |
|
2 |
Самостійне проходження тестів за матеріалом у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб – 2. Час не обмежено) |
2 |
0-4 |
8 |
|
3 |
Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу. (Проводиться в письмовому вигляді) |
2 |
0-10 |
20 |
|
6 |
Підсумковий контроль - залік |
Індивідуальне практичне завдання |
1 |
15 |
40 |
Підсумковий контроль у формі заліку (проводиться під час сесії) |
25 |
||||
Усього |
13 |
|
100 |
Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять та оцінювання виконання завдань аудиторної та самостійної домашньої роботи. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми модулю. Лабораторне заняття складається з двох частин. Перша частина занять – теоретична, включає різні форми виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу. Друга частина відводиться на виконання лабораторної роботи і оформлення звіту по ній в зошиті для робіт з «Хімії і фізики молока та м’ясо-молочних продуктів» та перевіряється викладачем у встановлений планом термін. Оцінка за практичне заняття складається так: 1 бал – за виконання домашньої самостійної роботи; 1 бал – за активну участь у обговоренні теоретичних питань; 2 бали – за успішне виконання навчальних завдань та їх оформлення. Можна отримати 32 бали.
Після вивчення тем студенти самостійно проходять 2 контрольні тестування у електронному вигляді в системі Мoodlе. Успішне складання 1 тесту оцінюється в 4 бали, що надає можливість отримати 0 - 8 балів.
Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання – проекту та проведення заліку у письмовій формі за білетами, що включають 5 питань: 1- індивідуальне практичне завдання, 2-е і 3-е питання – теоретичні, 4-е і 5-є питання – перевірка вміння студентів застосувати теоретичні знання при виконанні практичних завдань. Тривалість заліку 2 академічні години. Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання – проекту – оцінюється за наступною шкалою: цілісність, систематичність, логічна послідовність викладення матеріалу (3 бали), повнота розкриття питання (4 бали), уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки (2 бали), опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1 бал), акуратність оформлення роботи (1 бал), захист виконаного індивідуального завдання (4 бали). Усього – 15 балів.
До складання заліку допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.
Максимальна оцінка, яку може отримати студент за успішне складання заліку – 40 балів.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |