Засоби розповсюдження рекламних звернень і їх характеристика

Засоби розповсюдження рекламних звернень і їх характеристика

Вид засобів

Цільова

Характеристики ознак, рис, особливостей

аудиторія

(електорат)

Переваги

Недоліки

1

2

3

4

Реклама через пресу: газети

Читачі, випадкові покупці газет

Висока гнучкість, своєчасність, широке охоплення місцевого ринку, широке визнання

Короткочасність існування, низька поліграфічна якість відтворення, конкуренція різних реклам у одній газеті

Журнали

Постійні читачі,

Спеціалізована аудиторія читачів

Висока географічна і демографічна селективність, вірогідність, висока якість відтворення, тривале використання, значна кількість вторинних читачів, функція подарунку

Великий інтервал між замовленням і друкуванням реклами, наявність зайвого тиражу, висока вартість, відсутність гарантії розміщення у привабливому місці, низька частота виходу, конкуренція у середині журналу

Друкована реклама, каталоги, буклети, листівки, проспекти, брошури

Постійні і випадкові читачі, відвідувачі

Відносна ефективність аудиторії, гнучкість, конкретність, персональний характер, повнота інформації, відсутність реклами конкурентів

Відносно висока вартість, необхідність використання спеціалістів з графіки, журналістів, художників та інших залучених осіб

 


Modifié le: Friday 3 March 2017, 11:18