Критерії оцінювання
Види контролю і система накопичення балів
При викладанні навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи і методика викладання фахових дисциплін» використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності студентів здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.
|
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
1 |
Виконання завдань практичного заняття Терміни виконання – тиждень після проведення |
5 |
5 |
25 |
|
2 |
Активна участь студента під час лекції-консультації |
10 |
1,9 |
19 |
|
3 |
Самостійне проходження тестів за матеріалом у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб – 2. Час не обмежено) |
8 |
2 |
16 |
|
4 |
Підсумковий контроль - екзамен |
Індивідуальне практичне завдання |
1 |
20 |
40 |
Залік (проводиться під час сесії) |
20 |
||||
Усього |
24 |
|
100 |
Поточний контроль передбачає проведення практичних занять в аудиторії та оцінювання виконання завдань аудиторної та самостійної домашньої роботи. Практичне заняття передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань, виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу. Фронтальне або індивідуальне виконання студентами навчальних завдань практичного заняття оформлюється в зошиті для робіт з «Педагогіка вищої школи і методика викладання фахових дисциплін» та перевіряється викладачем у встановлений планом термін. Оцінка за практичне заняття складається так: 2 бали – за виконання домашньої самостійної роботи; 1 бали – за активну участь у обговоренні теоретичних питань; 2 бал – за успішне виконання навчальних завдань та їх оформлення. Можна отримати 25 балів.
Проведення традиційних лекції студентам-магістрам методично недоцільно, тож лекційні заняття відбувається за формою лекції-консультації. Підготовка до лекції-консультації студентів передбачає завчасне опрацювання лекційного матеріалу та активне обговорення під час її проведення. Така діяльність студента оцінюється в 1,9 бала за кожне лекційне заняття. Можна отримати до 19 балів.
Після вивчення тем студенти самостійно проходять 8 контрольних тестувань у електронному вигляді в системі Мoodlе. Успішне складання 1 тесту оцінюється в 2 бали. Можна отримати в кожному розділі 0-16 балів.
Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання – проекту та проведення заліку у формі співбесіди. Максимальна оцінка, яку може отримати студент за успішне складання заліку – 20 балів.
Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання – проекту – оцінюється за наступною шкалою: повнота і логічність розкриття кожного розділу проекту (1-2 бали); акуратність оформлення письмової роботи (1-2 бали). Загальна оцінка визначається як сума балів. Усього – 20 балів.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |