Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Технологія розробки управлінських рішень

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, пр...

              • Змістовий модуль 2. Методи і прийоми розробки та п...

              • Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...

                • FileЛекція 4 Програмні продукти в сфері маркетингових ...

                • FileДодаток: Інструменти штучного інтелекту

                • CompitoЗавдання 4 ШІ для побудови стратегії просування но...

                • FileЛекція 5 Гейміфікація, UX та дизайн-мислення як ін...

                • CompitoЗавдання для самостійної роботи 3 (1бал)

              • Змістовий модуль 4 Маркетингові комунікації, нові ...

              • Змістовий модуль 5 Інноваційні підходи до маркетин...

              • Змістовий модуль 6 Стратегічне партнерство та спів...

              • Змістовий модуль 7 Удосконалення прийняття стратег...

              • Змістовий модуль 8 Маркетингова аналітика і фінанс...

              • Змістовий модуль 9 Глобальні тенденції та маркетин...

              • Змістовий модуль 10 Етичні аспекти та корпоративна...

              • Залік

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Технологія розробки управлінських рішень

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Технологія розробки управлінських рішень
  7. Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...
  8. Лекція 4 Програмні продукти в сфері маркетингових ...

Лекція 4 Програмні продукти в сфері маркетингових досліджень. CRM-програми. Інтеграція AI у маркетингові стратегії (презентація до лекції)

Aggregazione dei criteri
Per visualizzare il file, fai click su questo link: Лекція 3 Використання програмних продуктів при розробці управлінських рішень.pdf
Attività precedente
Завдання для самостійної роботи 2 (1 бал)
Attività successiva
Додаток: Інструменти штучного інтелекту
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile