Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Технологія розробки управлінських рішень

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, пр...

              • Змістовий модуль 2. Методи і прийоми розробки та п...

              • Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...

                • ФайлЛекція 4 Програмні продукти в сфері маркетингових ...

                • ФайлДодаток: Інструменти штучного інтелекту

                • ЗавданняЗавдання 4 ШІ для побудови стратегії просування но...

                • ФайлЛекція 5 Гейміфікація, UX та дизайн-мислення як ін...

                • ЗавданняЗавдання для самостійної роботи 3 (1бал)

              • Змістовий модуль 4 Маркетингові комунікації, нові ...

              • Змістовий модуль 5 Інноваційні підходи до маркетин...

              • Змістовий модуль 6 Стратегічне партнерство та спів...

              • Змістовий модуль 7 Удосконалення прийняття стратег...

              • Змістовий модуль 8 Маркетингова аналітика і фінанс...

              • Змістовий модуль 9 Глобальні тенденції та маркетин...

              • Змістовий модуль 10 Етичні аспекти та корпоративна...

              • Залік

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Технологія розробки управлінських рішень

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Технологія розробки управлінських рішень
  7. Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...
  8. Завдання 4 ШІ для побудови стратегії просування но...

Завдання 4 ШІ для побудови стратегії просування нового продукту FMCG (5 балів)

Умови завершення

Ви працюєте в команді маркетологів, перед якою стоїть завдання вивести на ринок новий продукт FMCG. Ваше завдання - застосувати інструменти ШІ для побудови стратегії просування.

 

Етапи роботи:

-                   Аналіз цільової аудиторії: використовуючи сервіси ШІ, сформуйте портрети щонайменше 3 сегментів споживачів, визначте їхні потреби, мотивацію та бар’єри.

-                   Створення креативу: згенеруйте рекламні слогани та тексти оголошень за допомогою генеративних моделей. Створіть візуалізацію (банер, промо-зображення або обкладинку кампанії) за допомогою ШІ-генератора зображень.

-                   Оптимізація стратегії: за допомогою інструментів ШІ для аналізу даних змоделюйте, який сегмент принесе найбільшу віддачу.

-                   Презентація результатів: підготуйте звіт із прикладами створених ШІ матеріалів (тексти, зображення, таблиці). Додайте скріншоти з сервісами ШІ, якими ви користувались

 

!УВАГА: КОРИСТУВАТИСЬ МОЖНА БУДЬ-ЯКИМ СЕРВІСОМ ШІ, ОКРІМ CHAT GPT!

 

FMCG (Fast Moving Consumer Goods) - товари щоденного вжитку:

·        Розумна пляшка для води з мобільним додатком, що нагадує пити воду та відстежує рівень гідратації

·        Еко-зубна паста в таблетках (розчиняється у роті, без пластику в упаковці).

·        Морозиво з пробіотиками для підтримки кишкової мікрофлори

·        Смарт-щітка для взуття з очищувальними капсулами

 

  • семінар 1.pdf семінар 1.pdf
    22 вересня 2025, 14:46 PM
Попередня секція
Додаток: Інструменти штучного інтелекту
Наступна секція
Лекція 5 Гейміфікація, UX та дизайн-мислення як інструмент пошуку нестандартних рішень
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток