Tematyka
- Sekcja ogólna
Sekcja ogólna
- Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, прийняття і реалізації управлінських рішень
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, прийняття і реалізації управлінських рішень
Надати рекомендації для коригування бізнес-моделі запорізького підприємства (обрати самостійно) шляхом побудови LEAN CANVAS АБО CUSTOMER FORCES CANVAS НА ВИБІР.
Виконати кейс
Завдання: Покращення роботи відділу технічної підтримки
Короткий опис ситуації: Ваша компанія займається продажем програмного забезпечення, і ви відповідаєте за відділ технічної підтримки. Останнім часом спостерігається збільшення кількості скарг від клієнтів на якість підтримки. Клієнти незадоволені тривалістю відповідей, рішеннями та загальним рівнем обслуговування. Ви бажаєте розібратися у цій ситуації та зробити відділ технічної підтримки більш ефективним.
Завдання: Ваше завдання - розробити дерево причин-наслідків або дерево проблем, щоб ідентифікувати основні причини незадоволення клієнтів технічною підтримкою та запропонувати можливі варіанти вдосконалення ситуації. Почніть зі створення основної проблеми або незадоволення та розгорніть його на основні причини та наслідки.
Можливі кроки:
- Визначте основне незадоволення клієнтів технічною підтримкою.
- Розгляньте основні причини цього незадоволення та утворіть гілки дерева для кожної з них.
- Далі розгляньте наслідки кожної причини та утворіть додаткові гілки для кожного наслідку.
- Пропонуйте можливі заходи для вирішення кожної проблеми або покращення ситуації.
Діаграми зручно будувати у онлайн-конструкторах, наприклад, Canva, EdrawMax і т.д.
- Змістовий модуль 2 Стратегічні методи і прийоми розробки та прийняття управлінських рішень
Змістовий модуль 2 Стратегічні методи і прийоми розробки та прийняття управлінських рішень
- Провести PEST, SNW, SWOT-аналіз для обраного підприємства за наведеним шаблоном.
PEST, SNW - основа для SWOT-аналізу! Сформулюйте стратегічні цілі конкретного запорізького підприємства для включення їх у BSC (Збалансована система показників), групуючи їх за чотирма проекціями:
1. фінанси;
2. ринок;
3. процеси;
4. потенціал.
Деталі завдання у файлі- Скласти картку KPI для співробітника
- Змістовий модуль 3 Врахування психофізіологічних особливостей персоналу під час прийняття управлінських рішень
Змістовий модуль 3 Врахування психофізіологічних особливостей персоналу під час прийняття управлінських рішень
Завдання: "Оптимізація кадрової політики в компанії"
Ви є консультантом з управління рішеннями для компанії, яка займається виробництвом та продажем товарів споживчого призначення (оберіть самостійно). Компанія останнім часом стикається з певними викликами у кадровому плануванні та управлінні персоналом. Вам потрібно побудувати дерево цілей стратегіі оптимізації кадрової політики, з урахуваннням проблем внутрішнього маркетингу.
Ключові кроки завдання:
Визначення проблем: Виокреміть основні проблеми та виклики, з якими стикається компанія в області внутрішнього маркетингу.
Побудова дерева-цілей стратегіі оптимізації кадрової політики, з урахуваннням проблем внутрішнього маркетингу.
Кейс: Компанія "TechBridge" – великий український розробник програмного забезпечення – стикається з викликами, пов’язаними з різним рівнем залученості та задоволеності працівників з різних поколінь. У команді одночасно працюють представники поколінь X, Y (міленіали) та Z, і кожна з цих груп має свої мотиваційні пріоритети та особливості комунікації.
Проблема: У компанії відзначають, що покоління X переважно зацікавлене у стабільності та можливостях для глибокого професійного розвитку, міленіали хочуть гнучких умов праці та відчуття приналежності до спільноти, а покоління Z прагне швидкої зворотної реакції, можливостей для навчання та участі у проєктах, що мають соціальний вплив. Стандартизована комунікація проєктів та політики компанії не враховує відмінностей у сприйнятті цих груп, через що працівники не відчувають достатнього рівня підтримки та розуміння від керівництва.
Завдання: Розробити персоналізовану комунікаційну кампанію для просування нової політики компанії щодо підвищення задоволеності працівників, адаптовану для різних поколінь.
Розробіть окремі повідомлення для кожної групи. Для покоління X підкресліть стабільність компанії, довгострокові перспективи і можливості глибокого професійного розвитку. В повідомленнях використовуйте конкретику і офіційний стиль.
Для міленіалів (покоління Y) повідомлення мають наголошувати на гнучкості роботи, можливостях для колаборацій і корпоративній культурі, що підтримує баланс між роботою і особистим життям. Комунікація повинна бути дружньою і прозорою, щоб підкреслити відчуття спільноти.
Для покоління Z використайте динамічні, візуально привабливі повідомлення з акцентом на швидкий фідбек, інноваційність проєктів та соціальну значущість їхньої праці. Зверніться до них через короткі відео або інтерактивні формати.
Врахуйте інтеграцію візуальних та цифрових каналів для кожного покоління, ключові повідомлення під різні покоління, створення середовища для розвитку та зворотного зв’язку.
- Визначити тип організаційної структури обраного підприємства та побудувати схему організаційної структури
- Змістовий модуль 4 Специфічні підходи до обґрунтування управлінських рішень в економічній сфері
Змістовий модуль 4 Специфічні підходи до обґрунтування управлінських рішень в економічній сфері
- 1. Провести порівняльний маркетинговий аналіз двох міжнародних брендів.
2. Порівняти стратегії інтернаціоналізації двох брендів через заходи закордонної експансії, виявити відмінності та схожі риси, побудувати порівняльні таблиці. Аналіз маркетингових стратегій через призму поведінкової економіки
Студентам потрібно проаналізувати маркетингові кампанії відомих компаній (наприклад, IKEA, Coca-Cola, Nike, Starbucks тощо) з точки зору поведінкової економіки та когнітивних упереджень, для цього провести:
- аналіз цінових стратегій (ефект якоря, сприйняття вигоди, модель дефіциту);
- аналіз впливу соціального доказу та інших когнітивних упереджень (підтверджувальне упередження, ефект дефіциту);
- аналіз парадоксу вибору і того, як він використовується в рекламі або онлайн-магазинах;
- аналіз поведінкових патернів (наприклад, ефект звичності або ефект володіння) та того, як вони використовуються в довгострокових кампаніях для утримання клієнтів.
У висновках також вказати:
- як когнітивні упередження можуть бути використані не тільки для збільшення продажів, а й для створення лояльності до бренду?
- чи можуть ці стратегії бути неетичними або маніпулятивними, і в яких випадках вони можуть призвести до негативних наслідків для компанії?
- як маркетингові стратегії, побудовані на основі поведінкових патернів, можуть впливати на довгострокове сприйняття бренду.
Завдання виконується у вигляді презентації або у документі Word.
Дослідження, окрім текстової інформації, має містити СКРІНШОТИ сайтів, рекламних кампаній, відгуків, соціальних мереж і т.д. досліджуваного бренду!!
Просто текстова робота без візуальних наочних та графічних доказів зарахована не буде!
- Залік
Залік