Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Технологія розробки управлінських рішень

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, пр...

              • Змістовий модуль 2. Методи і прийоми розробки та п...

              • Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...

              • Змістовий модуль 4 Маркетингові комунікації, нові ...

              • Змістовий модуль 5 Інноваційні підходи до маркетин...

              • Змістовий модуль 6 Стратегічне партнерство та спів...

              • Змістовий модуль 7 Удосконалення прийняття стратег...

                • FichierЛекція 10.1 Адаптивне управління маркетингом

                • FichierЛекція 10.2 Збалансована система показників

                • FichierДодатково: Матричний аналіз для прийняття управлін...

                • DevoirЗавдання 8 Збалансована система показників (3 бали)

                • FichierЛекція 10.3 KPI

                • DevoirЗавдання 9 KPI (2 бали)

                • DevoirЗавдання для самостійної роботи 7 (1 бал)

              • Змістовий модуль 8 Маркетингова аналітика і фінанс...

              • Змістовий модуль 9 Глобальні тенденції та маркетин...

              • Змістовий модуль 10 Етичні аспекти та корпоративна...

              • Залік

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Технологія розробки управлінських рішень

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Технологія розробки управлінських рішень
  7. Змістовий модуль 7 Удосконалення прийняття стратег...
  8. Завдання 9 KPI (2 бали)

Завдання 9 KPI (2 бали)

Conditions d’achèvement

Скласти картку KPI для співробітника відділу маркетингу

Activité précédente
Лекція 10.3 KPI
Activité suivante
Завдання для самостійної роботи 7 (1 бал)
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile