General
Ефективність та успішність інклюзивної освіти детермінується готовністю педагога до роботи в нових умовах. Інклюзивна готовність педагогів визначається як складна інтегрована якість особистості, зміст якої розкривається через комплекс компетентностей, котрі й визначають ефективність професійної діяльності.
Метою вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивних процесів у освіті та вихованні.
Основні завдання курсу:
- визначити комплекс особистісно значущих якостей та професійних компетентностей педагога, необхідних для ефективної організації інклюзивного навчального процесу;
- сформувати усвідомлене розуміння основних положень концепції інклюзії;
- висвітлити структуру педагогічного інклюзивного процесу;
- ознайомити студентів з методами, засобами та формами організації інклюзивного навчання у закладах освіти;
- виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності;
- сформувати у студентів систему знань, умінь та навичок, які забезпечать успішну комунікацію з командою фахівців і співробітництво з школярами з обмеженими освітніми можливостям та їхніми батьками;
- розкрити основи комплексної педагогічної діагностики розвитку дітей з особливими потребами та організації освітньої роботи з урахуванням різновидів відхилень у розвитку особистості.
Старший викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Соха Наталія Володимирівна
nsokha031@gmail.com
- Шановні студенти! В кінці курсу прикріплена тека для завантаження сертифікатів з неформальної освіти. Сертифікати повинні бути дотичними до даного курсу. За неформальну освіту ви можете отримати додаткові бали, від 1-10. Оцінювання сертифікатів відбувається диференційовано, в залежності від вивчених тем та кількості годин, або кредитів ЄКТС.
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8943/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2%20%D0%97.%D0%9C._Osnovy-inkliuzyvnoi-pedahohyky.pdf