Indice degli argomenti

  • Introduzione

             Ефективність та успішність інклюзивної освіти детермінується готовністю педагога до роботи в нових умовах. Інклюзивна готовність педагогів визначається як складна інтегрована якість особистості, зміст якої розкривається через комплекс компетентностей, котрі й визначають ефективність професійної діяльності.  

    Метою вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивних процесів у освіті та вихованні.

    Основні завдання курсу:

    • визначити комплекс особистісно значущих якостей та професійних компетентностей педагога, необхідних для ефективної організації інклюзивного навчального процесу;
    • сформувати усвідомлене розуміння основних положень концепції інклюзії;
    • висвітлити структуру педагогічного інклюзивного процесу;
    • ознайомити студентів з методами, засобами та формами організації інклюзивного навчання у закладах освіти;
    • виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності;
    • сформувати у студентів систему знань, умінь та навичок, які забезпечать успішну комунікацію з командою фахівців і співробітництво з школярами з обмеженими освітніми можливостям та їхніми батьками;
    • розкрити основи комплексної педагогічної діагностики розвитку дітей з особливими потребами та організації освітньої роботи з урахуванням різновидів відхилень у розвитку особистості.


    Старший викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти 

    Соха Наталія Володимирівна 

    nsokha031@gmail.com



  • Загальні засади інклюзивної педагогіки та універсальний дизайн та розумне пристосування освітнього простору

  • Професійна компетентність та діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища

  • Інклюзивна компетентність педагога у практичній діяльності з дітьми з ООП

  • Підсумкова атестація. Залік.