Sekcja ogólna
Ефективність та успішність інклюзивної освіти детермінується готовністю педагога до роботи в нових умовах. Інклюзивна готовність педагогів визначається як складна інтегрована якість особистості, зміст якої розкривається через комплекс компетентностей, котрі й визначають ефективність професійної діяльності.
Метою вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивних процесів у освіті та вихованні.
Основні завдання курсу:
- визначити комплекс особистісно значущих якостей та професійних компетентностей педагога, необхідних для ефективної організації інклюзивного навчального процесу;
- сформувати усвідомлене розуміння основних положень концепції інклюзії;
- висвітлити структуру педагогічного інклюзивного процесу;
- ознайомити студентів з методами, засобами та формами організації інклюзивного навчання у закладах освіти;
- виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності;
- сформувати у студентів систему знань, умінь та навичок, які забезпечать успішну комунікацію з командою фахівців і співробітництво з школярами з обмеженими освітніми можливостям та їхніми батьками;
- розкрити основи комплексної педагогічної діагностики розвитку дітей з особливими потребами та організації освітньої роботи з урахуванням різновидів відхилень у розвитку особистості.
Старший викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Соха Наталія Володимирівна
nsokha031@gmail.com