Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія літературознавчих вчень (Горбач Наталія Ві...

              • Нульовий модуль

              • Змістовий модуль 1. СТАНОВЛЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТЕОРІ...

                • ФайлЛекція 1. Літературно-естетичні погляди представни...

                • ФайлЛекція 2. Розвиток літературознавства в добу Відро...

                • ФайлЛекція 3. Розвиток літературознавчих вчень в епоху...

                • ФайлПрактичне заняття №1. Трактат Н. Буало «Поетичне м...

                • ФайлПрактичне заняття № 2. Українські поетики ХVІІ–ХVІ...

                • ФайлПрактичне заняття № 3. Розвиток літературознавств...

                • ФайлПрактичне заняття № 4. Розвиток літературної теор...

                • ФайлПрактичне заняття № 5. Українське літературознавст...

                • ЗавданняЗавдання до теми «Антична естетика й літературозна...

                • ЗавданняЗавдання 1 до твору Н. Буало «Мистецтво поетичне»

                • ЗавданняЗавдання 2 до твору Н. Буало «Поетичне мистецтво»

                • ЗавданняЗавдання до теми "Українські поетики ХVІІ–ХVІІІ ст."

                • ЗавданняЗавдання до теми " Розвиток літературно-естетичних...

              • Змістовий модуль 2. РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРНОЇ ТЕОРІЇ І...

              • Самостійна робота

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія літературознавчих вчень (Горбач Наталія Ві ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія літературознавчих вчень (Горбач Наталія Ві...
  7. Змістовий модуль 1. СТАНОВЛЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТЕОРІ...
  8. Завдання 2 до твору Н. Буало «Поетичне мистецтво»

Завдання 2 до твору Н. Буало «Поетичне мистецтво»

Умови завершення
Початок приймання: понеділок 15 вересня 2025 00:00 AM
Термін спливає: неділю 16 листопада 2025 00:00 AM

Завдання до твору Н. Буало «Поетичне мистецтво»

 

1. Про кого або про що говорить Н. Буало?

«Вона – невільниця і мусить послух мать.

Коли навчились ми її шукати спритно,

То йде вона до нас і легко, й непомітно.

Їй не тяжке тоді ярмо думок ясних,

Вона збагачує, а не спрощає їх.

Та лихо, як рукам віддать її недбалим,

Од глузду бо тоді вона втікає чвалом».

 

2. Хто з французьких письменників, на думку Н. Буало,

«вперше появив нам

Правдивий, чистий вірш у чергуванні рівнім,

Міць у порядку слів належнім показав

І музі приписи обов'язкові дав»?

 

3. Який різновид поетичного твору автор порівнює з пастушкою, котра не сяє в свято  пишнотою, бо «щоб нас причарувати,

Красою скромною повинна нам сіяти.

Простота – ось її найприродніший стрій»?

 

4. Закони якого поетичного жанру Аполлон, за слова автора,  сформулював таким чином:

«У двох катренах там одна пасує міра,

І рими дві лише давати має ліра,

А далі – шість рядків, щоб вивершить *******,

Розкласти в дві строфи повинен вміть поет»?

 

5. Який жанр своєю зброєю обрала Істина?

 

6. У творах якого жанру

«Стають приємними всі явища страшні,

Як пензель їх тонкий віддасть на полотні»?

 

7. Кого і за що критикує автор:

«За Піренеями такий собі піїт

Втискає в день один десятки довгих літ.

Спочатку хлопчиком малює він героя,

А далі з довгою виводить бородою» ?

8. Яким почуттям Н. Буало радив наділяти свого героя помірковано, застерігаючи:

«Та дбайте, ідучи дорогою такою,

Щоб не скидалися на пастушків герої»?

 

9. Про який заклад  ідеться у творі, в якому:

«критиків суворих є доволі,

І важко вславитись тепер на цьому полі.

Не зразу осягнеш тут перемоги ти,

Бо завжди висвистать готові є роти»?

 

10. Який рід літератури мається на увазі:

«З байок уроджений, з фантазії та мрій.

Там чарувати нас є способів без краю, –

Усе там плоть і кров, і ум, і душу має» ?

 

11. Для твору якого жанру Н. Буало запропонував сюжет:

«Теренцій змалював, як батько докоряє

Своєму синові за те, що він кохає,

Як син, послухавши суворі ті слова,

В обіймах милої їх зараз забува.

Не думайте лише, що просто це портрети

Ні, ви само життя у сценах тих найдете»?

 

12. Яке застереження звучить у словах Н. Буало:

«Де всі ладні горлать: чудово! знаменито!

Могли, читаючи, ви уші обманити,

Та в світлі повному, серед ясного дня

Від ока не тече безглуздість і бридня»?

 

13 Хто, на думку Н. Буало,  

«мистецтву відданий, мистецтва ширить межі» ?

 

14. Назвіть автора і твір,  на захист якого виступає Н. Буало:

«Тих небезпечних я співців не визнаю,

Що честь, віршуючи, утратили свою,

Чесноту зрадили – і на папері білім

Порок малюють нам привабливим і милим.

Та не належу я й до авторів нудних,

Що скрізь женуть любов із утворів своїх,

Оздоби ніжної позбавлюючи сцену,

За грішних беручи Родріго та Хімену.

І нечестивий пал в уборі з чистих слів

У нас не викличе ганебних почуттів» ?

 

15. На яке відоме джерело свого твору  вказує  автор, говорячи:

«Лише побачите, що я на полі цім

Допомагатиму порадами усім;

Додам до вашого натхнення і до праці

Науки, що її навчав мене ********»?

Попередня секція
Завдання 1 до твору Н. Буало «Мистецтво поетичне»
Наступна секція
Завдання до теми "Українські поетики ХVІІ–ХVІІІ ст."
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток