Salta al contenido principal
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Оптимізація маркетин ...
Buscar cursos
Cursos
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Оптимізація маркетингової діяльності на інтернет ...
ЗМ 1
Лабораторна робота 1
Лабораторна робота 1
Лаб роб 1 (4).docx
14 de September de 2022, 14:38
Actividad previa
Тема 1.Маркетингова діяльність на підприємстві. Суть оптимізації.
Próxima actividad
Тема 2. Маркетингові рішення, їх класифікація. Дерево цілей і задач.
Ir a...
Ir a...
Форум новин
Робоча програма
Інформація про викладача
Підручник
Презентація курсу
Рекомендована література
критерії оцінювання
Методичні рекомендації
Глосарій
Додаткові методичні матеріали
Силабус
Тема 1.Маркетингова діяльність на підприємстві. Суть оптимізації.
Тема 2. Маркетингові рішення, їх класифікація. Дерево цілей і задач.
Лабораторна робота 2
Тема 3. Маркетингова інформація. Постановка задач і прийняття рішень.
Тема 4. Моделі, що використовуються при розробці маркетингових рішень.
Лабораторна робота 3
Тестове завдання 1
Тема 1 Експертні методи прийняття маркетингових рішень. Методи прийняття рішень у слабо структурованих задачах.
Лабораторна робота 4
Тема 2. Прийняття маркетингових рішень в умовах невизначеності та ризику. Основи теорії ризиків.
Лабораторна робота 5
Тема 3. Статистичні методи прийняття маркетингових рішень. Методи аналізу тенденцій і стійкості ринкової кон’юнктури.
Тема 4. Методи аналізу сезонність і циклічності ринку. Прогнозування купівельного попиту. Вивчення споживчих переваг. Конкурентоспроможність підприємств і товарів.
Лабораторна робота 6
Тестове завдання 2
Питання
Іспит. Теоретична частина.
Іспит. Практична частина.
Індивідуальне завдання
Наукова робота