Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Оптимізація маркетин ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Оптимізація маркетингової діяльності на інтернет ...
ЗМ 2
Лабораторна робота 4
Лабораторна робота 4
Лабораторна 1_SEO (2).pdf
19 October 2023, 14:23 PM
Попередня секція
Тема 1 Експертні методи прийняття маркетингових рішень. Методи прийняття рішень у слабо структурованих задачах.
Наступна секція
Тема 2. Прийняття маркетингових рішень в умовах невизначеності та ризику. Основи теорії ризиків.
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Робоча програма
Інформація про викладача
Підручник
Презентація курсу
Рекомендована література
критерії оцінювання
Методичні рекомендації
Глосарій
Додаткові методичні матеріали
Силабус
Тема 1.Маркетингова діяльність на підприємстві. Суть оптимізації.
Лабораторна робота 1
Тема 2. Маркетингові рішення, їх класифікація. Дерево цілей і задач.
Лабораторна робота 2
Тема 3. Маркетингова інформація. Постановка задач і прийняття рішень.
Тема 4. Моделі, що використовуються при розробці маркетингових рішень.
Лабораторна робота 3
Тестове завдання 1
Тема 1 Експертні методи прийняття маркетингових рішень. Методи прийняття рішень у слабо структурованих задачах.
Тема 2. Прийняття маркетингових рішень в умовах невизначеності та ризику. Основи теорії ризиків.
Лабораторна робота 5
Тема 3. Статистичні методи прийняття маркетингових рішень. Методи аналізу тенденцій і стійкості ринкової кон’юнктури.
Тема 4. Методи аналізу сезонність і циклічності ринку. Прогнозування купівельного попиту. Вивчення споживчих переваг. Конкурентоспроможність підприємств і товарів.
Лабораторна робота 6
Тестове завдання 2
Питання
Іспит. Теоретична частина.
Іспит. Практична частина.
Індивідуальне завдання
Наукова робота