Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • CRM-системив автоматизації маркетингових бізнес-пр...

              • CRM-системи в автоматизації маркетингових бізнес-п...

              • Змістовий модуль 1. Основи CRM систем в маркетингу.

                • ArchivoТема 1. Лекція. Сутність Customer Relationship Man...

                • ArchivoСамостійна робота до теми 1

                • TareaПрактична робота №1. Формування вимог до CRM-техн...

                • CuestionarioТестове завдання 1

                • ArchivoТема 2. Лекція. Класифікація традиційних та сучасн...

                • ArchivoСамостійна робота до теми 2

                • TareaПрактична робота №2. Процес прийняття управлінсько...

                • CuestionarioТестове завдання 2

              • Змістовий модуль 2. Практичні аспекти впровадження...

              • Змістовий модуль 3. Оцінка результатів використанн...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

CRM-системив автоматизації маркетингових бізнес-пр ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. CRM-системив автоматизації маркетингових бізнес-пр...
  7. Змістовий модуль 1. Основи CRM систем в маркетингу.
  8. Практична робота №1. Формування вимог до CRM-техн...

Практична робота №1. Формування вимог до CRM-технологій в діяльності підприємства.

Requisitos de finalización

Практична робота 1

Формування вимог до CRM-технологій в діяльності підприємства

Мета роботи:

Закріпити знання студентів щодо ролі CRM-систем у бізнес-процесах підприємства та навчитися формувати вимоги до CRM-технологій, виходячи з особливостей діяльності конкретного підприємства.

Завдання до роботи:

1.                Ознайомитися з основними функціями та видами CRM-систем (операційні, аналітичні, колаборативні).

2.                Визначити бізнес-процеси підприємства, які потребують автоматизації засобами CRM (наприклад: продажі, маркетинг, обслуговування клієнтів, управління контактами).

3.                Сформувати перелік функціональних вимог до CRM-системи (мінімум 8–10).

4.                Скласти нефункціональні вимоги до системи (мінімум 5–6), наприклад: безпека, масштабованість, зручність користування.

5.                Представити результати у вигляді таблиці «Вимоги до CRM-технологій для підприємства».

  • Практична робота 1.docx Практична робота 1.docx
    23 de septiembre de 2025, 13:47
Actividad previa
Самостійна робота до теми 1
Próxima actividad
Тестове завдання 1
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles