Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • 4_Економіка праці і соціально-трудові відносини (Г...

            • Аналіз та застосування директ-маркетингу

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Сучасні технології директ-марк...

                • ФайлЛекція 1. Прямий маркетинг в системі маркетингових...

                • ФайлЛекція 2. Сучасні технології прямого маркетингу в ...

                • ФайлЛекція 3. Інструменти прямого маркетингу в системі...

                • ФайлЛекція 4. Особистий продаж. Зовнішня реклама. Інте...

                • Файлзмістовий модуль 1,2

                • ТестТести до розділу 1

                • ФайлЗавдання до розділу 1

              • Змістовий модуль 3. Засоби директ-маркетингу. Зміс...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Аналіз та застосування директ-маркетингу

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Аналіз та застосування директ-маркетингу
  7. Змістовий модуль 1. Сучасні технології директ-марк...
  8. Лекція 2. Сучасні технології прямого маркетингу в ...

Лекція 2. Сучасні технології прямого маркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства

Умови завершення

Лекція 2. Сучасні технології прямого маркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства 

Клацніть Лекція 2. Сучасні технології прямого маркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства .docx для перегляду файлу
Попередня секція
Лекція 1. Прямий маркетинг в системі маркетингових комунікацій
Наступна секція
Лекція 3. Інструменти прямого маркетингу в системі маркетингових комунікацій
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток