Perfilado de sección
-
-
Метою навчальної дисципліни «Оцінка ефективності маркетингових рішень» є надання системних теоретичних знань і формування відповідних практичних навичок щодо оцінки ефективності маркетингових рішень.
Завдання навчальної дисципліни «Оцінка ефективності маркетингових рішень»: з’ясування сутності та методів обґрунтування управлінських рішень у маркетинговій діяльності; вивчення характеру впливу сучасних соціально-економічних процесів на застосування маркетингу; узагальнення зарубіжної та національної практики оцінки ефективності маркетингових рішень; освоєння новітніх методичних підходів до аналізу ефективності маркетингових рішень; пошук можливостей для запровадження та реалізації нового інструментарію сучасного маркетингу; вивчення основних маркетингових ризиків та їхнього впливу на ефективність маркетингових рішень. Предметом навчальної дисципліни «Оцінка ефективності маркетингових рішень» є діяльність щодо аналізу та обґрунтованого оцінювання ефективності маркетингових рішень, а також причинно-наслідкові зв’язки в економічній діяльності, що прямо чи опосередковано впливають на сучасний маркетинг.