Sekcja ogólna
- ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВИЙ БІЗНЕС
Виставково-ярмарковий бізнес, як одна із сфер сучасної світової економіки, відіграє важливу роль у зміцненні міжнародних зв'язків, внутрішньої і зовнішньої торгівлі, пропаганді нових технологій та нових видів продукції, стимулює закріплення позитивних структурних змін в економіці, сприяє науково-технічному та технологічному оновленню вітчизняного виробництва, сприяє глобалізації та інтернаціоналізації економіки держави. Відповідно виставково-ярмаркова діяльність в Україні стає у все більшій мірі самостійним сектором економіки, через який в нашу країну надходять необхідні товари і послуги із-за кордону, надходить на внутрішній ринок найбільш конкурентоздатна продукція вітчизняного виробника і формується значна частина експортного потенціалу. Крім того виставково-ярмарковий бізнес є потужним інструментом для залучення в економіку країни іноземних інвестицій.
Шановні студенти! Вітаю Вас на дисципліні «Виставково-ярмарковий бізнес». Вас чекають нові досягнення, нові випробування та обов'язково ефективні та необхідні для життя знання! Успіхів!
Викладач: Гудима Ольга Вікторівна
Кафедра: Підприємництва, менеджменту організацій та логістики (аудиторія 6/415)
Контактний телефон викладача: 0672981817
e-mail: OGudyma2006@i.ua
Дисципліна «Виставково-ярмарковий бізнес» – в сучасних умовах дає можливість дослідити процес аналізу, планування, реалізації і контролю за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення та підтримку взаємовигідних обмінів із цільовим ринком шляхом участі підприємства у виставково-ярмаркових заходах, для досягнення певних цілей організації (у бізнесі насамперед – отримання запланованого рівня прибутку).
Дана дисципліна передбачає набуття студентами теоретичних і практичних навичок з організації виставково-ярмаркових заходів, поглиблене вивчення наукових підходів принципів і методів організації, здійснення виставково-ярмаркової діяльності підприємствами i організаціями різних форм власності, застосування сучасних виставково-ярмаркових технологій, процесу планування i організації участі на виставці, рекламно-комунікаційних методів в роботі стендистів з відвідувачами з оцінкою поставлених перед ними цілей.