Topic outline

  • General

    Мета та завдання навчальної дисципліни

     

    Метою викладання  навчальної дисципліні « Штучні продукти харчування » є

    оволодіння знаннями про фізико-хімічні основи і способи виробництва штучних продуктів харчування, освоєння практичних навичок наукового експерименту в сфері визначення функціональних властивостей білків, як основи для розробки штучних продуктів харчування.

    Основними завданнями вивчення дисципліни « Штучні продукти харчування » є формування поняття про основні закономірності термодинамічної сумісності білків  і полісахаридів як базових речовин  для створення штучних багатокомпонентних харчових систем та вплив на сумісність даних компонентів фізико-хімічних факторів виробничого процесу створення штучних продуктів харчування.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

    знати:

    фізико-хімічні основи переробки білка у штучні продукти харчування;

    −   функціональні властивості білка;

    −     особливості рослинних, тваринних та інших видів білків, що використовуються для виробництва штучних продуктів харчування;

    −    способи виробництва різних видів штучних продуктів харчування.

    вміти:

    застосовувати знання і навички, отримані при вивченні курсу для вирішення технологічних і дослідницьких завдань в подальший трудовій діяльності;

    −  регулювати склад і властивості багатокомпонентних харчових систем;

    −  розробляти рекомендації по оптимізації вибору режимів створення штучних продуктів харчування.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких компетентностей:

    v       Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК 2).

    v       Здатність працювати у команді (ЗК 3).

    v       Здатність до адаптації та дії в новій ситуації (ЗК 4).

    v       Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК 5).

    v       Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня  (з експертами інших галузей знань / видів економічної діяльності) (ЗК 7).

    v       Здатність діяти на основі етичних міркувань (ЗК 8).

    v       Прагнення до збереження навколишнього середовища (ЗК 9).

    v       Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК 10).

    v       Здатність бути критичним та самокритичним (ЗК 11).

    v       Відкритість до застосування хімічних знань та вмінь в широкому діапазоні      майбутніх місць роботи та в повсякденному житті  (ЗК 14).

    v       Здатність здійснювати математичні розрахунки, оцінку та аналіз помилок, правильно використовувати одиниці та способи представлення даних (ЗК 15).

    v      Навички до представлення комплексних даних усно та письмово (ЗК 16).

    v       Дотримуватись етичних принципів у професійній діяльності та з погляду розуміння можливого впливу досягнень з хімії на усі сфери життя (ЗК 17).

    v       Здатність застосовувати знання і розуміння математики та природничих наук для вирішення якісних та кількісних проблем у хімії (СК 1).

    v       Здатність розпізнавати і аналізувати проблеми, застосовувати обгрунтовані методи вирішення проблем, приймати обгрунтовані рішення в області хімії (СК 2).

    v       Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, виходячи із вимог хімічної метрології та професійних стандартів у галузі хімії (СК 3).

    v       Здатність застосовувати сучасні методи аналізу даних (СК 5).

    v       Здатність оцінювати ризики (СК 6).

    v       Здатність здійснювати типові хімічні лабораторні дослідження (СК 7).

    v       Здатність здійснювати кількісні вимірювання фізико-хімічних величин, описувати, аналізувати  і критично оцінювати експериментальні дані (СК 8).

    v       Здатність використовувати стандартне хімічне обладнання (СК 9).

    v       Здатність до опановування нових областей хімії шляхом самостійного навчання (СК 10).

    v       Здатність формулювати етичні та соціальні проблеми, які стоять перед хімією, та здатність застосовувати етичні стандарти досліджень і професійної діяльності в галузі хімії ( наукова доброчесність) (СК 11).

    v       Розуміння ключових хімічних понять, основних фактів, концепцій, принципів і теорій, що стосуються природничих наук та наук про життя і землю, для забезпечення можливості в подальшому глибоко розуміти спеціалізовані області хімії (СК 12).

    v       Вміння застосовувати знання і розуміння для вирішення якісних та кількісних проблем відомої природи (СК 13).

    v       Навички в практичному застосуванні  теоретичних відомостей (СК 14).

     

    Міждисциплінарні зв’язки. Знання, отримані студентами з дисциплін: «Неорганічна хімія», «Аналітична хімія», «Органічна хімія»   є підґрунтям для засвоєння курсу  « Штучні продукти харчування ».

  • Розділ 1

  • Розділ 2

  • Ректорський контроль