Анотація курсу
Предметом дисципліни «Менеджмент маркетингових досліджень ринку» є вивчення існуючих внутрішніх чи зовнішніх маркетингових проблем, наявних резервів, критеріїв успіху чи невдач, рівня можливого ризику тощо. Теоретичною основою дисципліни є основні положення економічної теорії та загальної теорії маркетингу. Вона є продовженням дисципліни «Маркетинг».
Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання для оцінки маркетингових ситуацій, ідентифікацій як проблем, так і можливостей підприємства зайняти конкурентні позиції на ринку в конкурентний період часу шляхом пристосування його продукції до попиту та вимог споживачів, підвищення ймовірності успіху маркетингової діяльності.
Завдання дисципліни – сформувати у студентів уявлення про те, що маркетингові дослідження – це систематичний процес збору та аналізу об’єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень. Крім того, завданнями дисципліни є:
– ознайомлення зі структурою процесу маркетингового дослідження, основними напрямами його реалізації;
– оволодіння методами та інструментами збирання первинної маркетингової інформації та прийняття прогнозних рішень;
– навчання вмінню правильно встановити існуючу маркетингову проблему, а також визначити джерела інформації, спланувати збір, оцінку та оброблення маркетингової інформації.