Topic outline
- General
General
- Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації маркетингових досліджень
Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації маркетингових досліджень
- Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
Документальний фільм Адама Кьортіса "Століття егоїзму" (BBC) описує вплив психологічної концепції З.Фройда та його послідовників на зовиток PR, маркетингу, реклами та деяких соціологічних методів (зокрема, фокус-груп) з початку ХХ століття. Буде корисний для розуміння сутності маркетинового підходу до проведення досліджень (цілі та завдання досліджень, методи, інтерпретація даних).
*Фільм на англійські мові, однак є можливість використати автоматично створені субтитри українською мовою.
- Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
- Змістовий модуль 4 Дослідження цільової аудиторії у маркетингових дослідженнях
Змістовий модуль 4 Дослідження цільової аудиторії у маркетингових дослідженнях
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль
- Матеріали для заочного відділення
Матеріали для заочного відділення
- Підсумковий контроль для заочного відділення
Підсумковий контроль для заочного відділення
- Індивідуальна робота (гр. 8.0541)
Індивідуальна робота (гр. 8.0541)