Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. (...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. Світоглядно-філософськи й есте...

              • Змістовий модуль 2. Провідні персоналії модернізму

              • Змістовий модуль 3. Модернізм як естетизм

              • Змістовий модуль 4. Модернізм: проблемно-тематична...

              • Самостійна робота

                • ЗавданняСамостійна робота 1. Модернізм: напрями, течії, шк...

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Григорій Сковорода і дискурс ...

                • ЗавданняСамостійна робота 3. Драматургія Лесі Українки.

                • ЗавданняСамостійна робота 4. Новелістика О. Кобилянської.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. М. Вороний: життя і творчість.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. М. Євшан: життя і творчість.

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Архип Тесленко

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Степан Васильченко

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Новелістика Л.Мартовича і М.Ч...

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

                • ТекаГригорій Сковорода і дискурс модернізму

              • Підсумковий контроль

              • Неформальна / Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. ( ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. (...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

Самостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

Умови завершення

Тема 25. Драматургія В. Винниченка.

Роль В. Винниченка у європеїзації українського театру й формуванні модерної театральної культури. Вплив ідей Г. Ібсена, Г. Гауптмана, А. Чехова на драматургію В. Винниченка. Міська проблематика як світоглядна й естетична домінанта. Урбаністичні мотиви як символ нової цивілізаційної доби. Типологія міських персонажів. Неореалістичні та символічні тенденції у драматургії митця. Театр інтелектуальної дії й психологічної колізії. Проблематика “нової моралі” у драмі «Брехня». Етичний експеримент і конфлікт совісті. Ідея маніпуляції душею іншого як філософська категорія. Драма «Memento» як морально-філософський експеримент. Конфлікт між раціональним і природним началом. Революційна тематика у драматургії В. Винниченка. Психологія інтелігента. Вплив на подальший розвиток української психологічної драми. Драма «Чорна Пантера і Білий Медвідь».

 

 

Завдання:

  1. Опрацювати оглядові матеріали про драматургію В. Винниченка, звернувши увагу на:
    • місце письменника в процесі європеїзації українського театру;
    • впливи Г. Ібсена, Г. Гауптмана, А. Чехова;
    • становлення міської тематики й урбаністичних мотивів;
    • поєднання неореалістичних і символічних тенденцій;
    • роль В. Винниченка у формуванні театру інтелектуальної дії.
  2. Прочитати драми з рекомендованих:
    • «Брехня»;
    • «Memento»;
    • «Чорна Пантера і Білий Медвідь».
  3. Підготувати аналітичний конспект, у якому висвітлити:
    • міське середовище як символ нової епохи та простір моральних випробувань у драмах;
    • типологію міських персонажів (інтелігенти, митці, революціонери, «людина натовпу»);
    • психологічні колізії та інтелектуальна напруга діалогів;
    • етичні експерименти, конфлікти совісті, проблематику «нової моралі»;
    • мотиви роздвоєння, маніпуляції, внутрішньої кризи.
  4. Сформулювати 3–5 висновків, зокрема про:
    • внесок Винниченка в розвиток модерної української психологічної драми;
    • особливості його естетичної та філософської позиції;
    • новаторські стилістичні елементи (інтелектуальна дія, діалог-конфлікт, моральні дилеми);
    • значення урбаністичних мотивів для розкриття характерів.

 

Попередня секція
Самостійна робота 9. Новелістика Л.Мартовича і М.Черемшини
Наступна секція
Григорій Сковорода і дискурс модернізму
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток