Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. (...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. Світоглядно-філософськи й есте...

              • Змістовий модуль 2. Провідні персоналії модернізму

              • Змістовий модуль 3. Модернізм як естетизм

              • Змістовий модуль 4. Модернізм: проблемно-тематична...

              • Самостійна робота

                • ЗавданняСамостійна робота 1. Модернізм: напрями, течії, шк...

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Григорій Сковорода і дискурс ...

                • ЗавданняСамостійна робота 3. Драматургія Лесі Українки.

                • ЗавданняСамостійна робота 4. Новелістика О. Кобилянської.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. М. Вороний: життя і творчість.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. М. Євшан: життя і творчість.

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Архип Тесленко

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Степан Васильченко

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Новелістика Л.Мартовича і М.Ч...

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

                • ТекаГригорій Сковорода і дискурс модернізму

              • Підсумковий контроль

              • Неформальна / Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. ( ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. (...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 4. Новелістика О. Кобилянської.

Самостійна робота 4. Новелістика О. Кобилянської.

Умови завершення

Тема 12. Новелістика О. Кобилянської.

Алегорична новелістика («Битва», «Там звізди пробивались», «Через море», «В долах»).

Проблематика і стилістика новел «Під голубим небом», «Сліпець», «На полях», «Меланхолійний вальс», «Природа», «Некультурна», «Битва». Феміністична тематика у новелах («Аристократка», «Valse mélancolique» та ін.).Психологізм жіночих образів у новелах письменниці. Соціальна нерівність і її художнє втілення у новелах («Битва», «Некультурна» тощо). Імпресіоністичні та символістські риси у новелах О. Кобилянської. Художня роль внутрішнього монологу. Елементи експресіонізму у малій прозі письменниці. Композиційні особливості новел: діалогічність і фрагментарність. Жанрова своєрідність новелістики. Поезії в прозі («Акорди», «Хрест», «Місяць»). Новела-притча «За готар». Антивоєнні новели («Юда», «Зійшов з розуму», «Назустріч долі»).

 

Завдання:

  1. Прочитати новели О. Кобилянської з тематичних груп:
    • алегоричні новели: «Битва», «Там звізди пробивались», «Через море», «В долах»;
    • психологічно-реалістичні та імпресіоністичні новели: «Під голубим небом», «Сліпець», «Меланхолійний вальс», «Природа», «Некультурна»;
    • феміністична проблематика: «Аристократка», «Valse mélancolique»;
    • поезії в прозі: «Акорди», «Хрест», «Місяць»;
    • притчі та антивоєнні тексти: «За готар», «Юда», «Зійшов з розуму», «Назустріч долі».
  2. Підготувати короткий аналітичний конспект, у якому висвітлити:
    • провідні теми новели (соціальна нерівність, жіноча емансипація, внутрішній конфлікт, трагічний вибір);
    • стильові особливості (імпресіонізм, символізм, елементи експресіонізму, поетика фрагмента);
    • художні засоби психологізму (внутрішній монолог, підтекст, алюзії);
    • образи-жінки як суб’єкта власного досвіду;
    • символічні елементи та їхня функція.
  3. Дати відповіді на 3 запитання (вибрати будь-які три):
    • Як Кобилянська поєднує психологізм із соціальною критикою?
    • Які імпресіоністичні риси домінують у новелах?
    • У чому полягає феміністичний контекст творів?
    • Чим алегоричні новели відрізняються від реалістичних?
    • Які модерністські риси ви помітили в композиції та мовленні персонажів?
  4. Сформулювати 3–4 підсумкові висновки, зокрема про:
    • жанрову своєрідність новелістики Кобилянської;
    • художню роль фрагментарної композиції;
    • своєрідність внутрішнього монологу;
    • образ жінки як носія духовної, інтелектуальної та емоційної автономії.
Попередня секція
Самостійна робота 3. Драматургія Лесі Українки.
Наступна секція
Самостійна робота 5. М. Вороний: життя і творчість.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток