Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

            • archive

            • Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, ...

            • Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»

            • Органічна хімія (Середня освіта)

            • Агрохімія

            • АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні...

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Біохімія з основами молекулярної біології

              • Общее

              • Розділ 1

              • Розділ 2

              • Розділ 3

                • ФайлЛекція 11. Нуклеїнові кислоти. Транскрипція. Транс...

                • ФайлРисунки до теми 11 "Нуклеїнові кислоти"

                • ФайлЛабораторна робота №12 Реакції на складові компоне...

                • ФайлЛабораторна робота 12 (презентація)

                • ФайлЛекція 11. Вітаміни попередники коферментів

                • ФайлБіохімія вітамінів (презентація)

                • ФайлЛабораторна робота №13 Якісні реакції на водорозчи...

                • ФайлЛекція 12. Біохімія гормонів

                • ФайлБіохімія гормонів (презентація)

                • ФайлРисунки до теми 13 "Гормони"

                • ФайлЛабораторна робота №14 Якісні реакції на гормони

                • ФайлЛекція 12. Біохімія крові

                • ФайлБіохімія крові (презентація)

                • ФайлУВАГА!!! Теорія до ПА №3 Біохімія з основами молек...

                • ЗаданиеЛР №12

                • ЗаданиеЛР №13

                • ЗаданиеЛР №14

                • ТестТести до лекції 11

                • ТестТести до лекції 12

                • ТестТести до лекції 13

                • ТестТести до лекції 14

                • ЗаданиеЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА АМІНОКИСЛОТИ ТА БІЛКИ

                • ЗаданиеВЛАСТИВОСТІ БІЛКІВ

                • ЗаданиеКІЛЬКІСНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО БІЛКА В СИРОВАТЦІ ...

                • ЗаданиеРЕАКЦІЇ З МОНОСАХАРИДАМИ, ДИСАХАРИДАМИ ТА ПОЛІСАХА...

                • ЗаданиеРЕАКЦІЇ НА ЖИРИ ТА ЖИРОПОДІБНІ РЕЧОВИНИ

                • ЗаданиеРЕАКЦІЇ НА СКЛАДОВІ КОМПОНЕНТИ НУКЛЕОПРОТЕЇДІВ ДРІ...

                • ЗаданиеЗАГАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ ФЕРМЕНТІВ

                • ЗаданиеЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА ВОДОРОЗЧИННІ ТА ЖИРОРОЗЧИННІ ВІТ...

                • ЗаданиеЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА ГОРМОНИ

                • ЗаданиеВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ ГЛЮКОЗИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИ...

                • ЗаданиеВИЗНАЧЕННЯ МОЛОЧНОЇ КИСЛОТИ В БІОЛОГІЧНОМУ МАТЕРІАЛІ

                • ЗаданиеВИЗНАЧЕННЯ СЕЧОВИНИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ ДІАЦЕТИЛ...

                • ЗаданиеПА №2

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Біохімія з основами молекулярної біології

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра хімії
  6. Біохімія з основами молекулярної біології
  7. Розділ 3
  8. ВИЗНАЧЕННЯ МОЛОЧНОЇ КИСЛОТИ В БІОЛОГІЧНОМУ МАТЕРІАЛІ

ВИЗНАЧЕННЯ МОЛОЧНОЇ КИСЛОТИ В БІОЛОГІЧНОМУ МАТЕРІАЛІ

Требуемые условия завершения

1. Запишіть ферменти, які беруть участь у процесі гліколізу (для кожної реакції). Укажіть клас, до якого вони належать і виконувану ними роль. 

2. Запишіть шляхи утворення високоергічних фосфатних зв’язків у ході катаболізму глюкози. Укажіть, скільки молекул АТФ при цьому утворюється. 

3. На яких етапах циклу Кребса виділяється СО2, Н2О, протони водню? Запишіть реакції. 

4. Складіть схему метаболізму вуглеводів на окремому аркуші, що включає: перетравлення вуглеводів у шлунково-кишковому тракті; реакції синтезу й розщеплення глікогену (глікогеноліз); реакції гліколізу; реакції циклу Кребса; дихальний ланцюг; гліконеогенез; пентозофосфатний цикл (тільки загальне значення, без реакцій).


Предыдущий акт. элемент
ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ ГЛЮКОЗИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ ГЛЮКОЗООКСИДАЗНИМ МЕТОДОМ
Следующий акт. элемент
ВИЗНАЧЕННЯ СЕЧОВИНИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ ДІАЦЕТИЛМОНООКСИМНИМ МЕТОДОМ
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение