Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

            • archive

            • Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, ...

            • Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»

            • Органічна хімія (Середня освіта)

            • Агрохімія

            • АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні...

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Біохімія з основами молекулярної біології

              • Загальне

              • Розділ 1

              • Розділ 2

              • Розділ 3

                • ФайлЛекція 11. Нуклеїнові кислоти. Транскрипція. Транс...

                • ФайлРисунки до теми 11 "Нуклеїнові кислоти"

                • ФайлЛабораторна робота №12 Реакції на складові компоне...

                • ФайлЛабораторна робота 12 (презентація)

                • ФайлЛекція 11. Вітаміни попередники коферментів

                • ФайлБіохімія вітамінів (презентація)

                • ФайлЛабораторна робота №13 Якісні реакції на водорозчи...

                • ФайлЛекція 12. Біохімія гормонів

                • ФайлБіохімія гормонів (презентація)

                • ФайлРисунки до теми 13 "Гормони"

                • ФайлЛабораторна робота №14 Якісні реакції на гормони

                • ФайлЛекція 12. Біохімія крові

                • ФайлБіохімія крові (презентація)

                • ФайлУВАГА!!! Теорія до ПА №3 Біохімія з основами молек...

                • ЗавданняЛР №12

                • ЗавданняЛР №13

                • ЗавданняЛР №14

                • ТестТести до лекції 11

                • ТестТести до лекції 12

                • ТестТести до лекції 13

                • ТестТести до лекції 14

                • ЗавданняЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА АМІНОКИСЛОТИ ТА БІЛКИ

                • ЗавданняВЛАСТИВОСТІ БІЛКІВ

                • ЗавданняКІЛЬКІСНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО БІЛКА В СИРОВАТЦІ ...

                • ЗавданняРЕАКЦІЇ З МОНОСАХАРИДАМИ, ДИСАХАРИДАМИ ТА ПОЛІСАХА...

                • ЗавданняРЕАКЦІЇ НА ЖИРИ ТА ЖИРОПОДІБНІ РЕЧОВИНИ

                • ЗавданняРЕАКЦІЇ НА СКЛАДОВІ КОМПОНЕНТИ НУКЛЕОПРОТЕЇДІВ ДРІ...

                • ЗавданняЗАГАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ ФЕРМЕНТІВ

                • ЗавданняЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА ВОДОРОЗЧИННІ ТА ЖИРОРОЗЧИННІ ВІТ...

                • ЗавданняЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА ГОРМОНИ

                • ЗавданняВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ ГЛЮКОЗИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИ...

                • ЗавданняВИЗНАЧЕННЯ МОЛОЧНОЇ КИСЛОТИ В БІОЛОГІЧНОМУ МАТЕРІАЛІ

                • ЗавданняВИЗНАЧЕННЯ СЕЧОВИНИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ ДІАЦЕТИЛ...

                • ЗавданняПА №2

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Біохімія з основами молекулярної біології

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра хімії
  6. Біохімія з основами молекулярної біології
  7. Розділ 3
  8. ВИЗНАЧЕННЯ МОЛОЧНОЇ КИСЛОТИ В БІОЛОГІЧНОМУ МАТЕРІАЛІ

ВИЗНАЧЕННЯ МОЛОЧНОЇ КИСЛОТИ В БІОЛОГІЧНОМУ МАТЕРІАЛІ

Умови завершення

1. Запишіть ферменти, які беруть участь у процесі гліколізу (для кожної реакції). Укажіть клас, до якого вони належать і виконувану ними роль. 

2. Запишіть шляхи утворення високоергічних фосфатних зв’язків у ході катаболізму глюкози. Укажіть, скільки молекул АТФ при цьому утворюється. 

3. На яких етапах циклу Кребса виділяється СО2, Н2О, протони водню? Запишіть реакції. 

4. Складіть схему метаболізму вуглеводів на окремому аркуші, що включає: перетравлення вуглеводів у шлунково-кишковому тракті; реакції синтезу й розщеплення глікогену (глікогеноліз); реакції гліколізу; реакції циклу Кребса; дихальний ланцюг; гліконеогенез; пентозофосфатний цикл (тільки загальне значення, без реакцій).


Попередня секція
ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ ГЛЮКОЗИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ ГЛЮКОЗООКСИДАЗНИМ МЕТОДОМ
Наступна секція
ВИЗНАЧЕННЯ СЕЧОВИНИ В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ ДІАЦЕТИЛМОНООКСИМНИМ МЕТОДОМ
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток