Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

              • General

              • Topic 1

                • PageЛекція1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУРСУ .

                • FileЛекція 1

                • URL"Міф про Новоросію"

                • URLПівдень без міфів: концепція "Новоросії" (Укр інст...

                • URLМалоросія, Великоросія, Новоросія – що насправді о...

                • WorkshopПрактичне заняття 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУРСУ (2 г...

                • PageЛекція 2. «ПРОЕКТ НОВОРОСІЯ»: ПОЛІТИКА ЦАРСЬКОГО У...

                • FileЛекція 2

                • URL"Крим – не Росія: розвінчуємо російські міфи, Істо...

                • URL"Чий Донбас: розвінчання російських міфів про Схід...

                • WorkshopПрактичне заняття 2.«ПРОЕКТ НОВОРОСІЯ»: ПОЛІТИКА Ц...

                • PageЛекція 3.ПИТАННЯ ПРО СТАТУС ПІВДНЯ УКРАЇНИ В УМОВА...

                • FileЛекція 3.

                • URL100 років української революції: як починала Центр...

                • URL100 років української революції: як починала Центр...

                • URLУкраїнська Народна Республіка (УНР): 100 років | М...

                • WorkshopПрактичне заняття 3. ПИТАННЯ ПРО СТАТУС ПІВДНЯ УКР...

                • WorkshopПрактичне заняття 4. Курс більшовиків на дезінтегр...

                • URLРадянські сепаратистські республіки в період Украї...

                • URLДКР - Невідоме про Донбас: історія, яку варто знати

                • URLДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.1

                • URLДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.2

                • PageЛекція 4. ІНТЕГРАЦІЙНА ПОЛІТИКА ГЕТЬМАНСЬКОГО РЕЖИ...

                • FileЛекція 4

                • WorkshopПрактичне заняття 5.УКРАЇНСЬКА ІНТЕГРАЦІЙНА ПОЛІТИ...

                • URLПетр Болбочан - освободитель Крыма // 10 вопросов ...

                • PageЛекція 5. УКРАЇНА ЧИ "НОВОРОСІЯ"? ПИТАННЯ ПРО СТА...

                • FileЛекція5

                • WorkshopПрактичне заняття 6. Білогвардійські плани щодо "Н...

                • URLПриєднати Крим: досвід Гетьмана Скоропадського // ...

                • URLН.Махно і Україна

                • URLБілогвардійці та українське питання.

                • AssignmentМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Самостійної роботи

                • QuizТести №1

              • Topic 2

              • Topic 3

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...
  7. Topic 1
  8. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Самостійної роботи

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Самостійної роботи

Completion requirements
Opened: Tuesday, 4 April 2023, 7:00 PM
Due: Wednesday, 5 April 2023, 11:00 PM

Критерії оцінювання самостійної роботи:

а) ґрунтовна і чітка відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу та володіння понятійним апаратом, з використанням  аналізу історичних  джерел та висновками;  – 5 балів;

б) ґрунтовна відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу,  володіння понятійним апаратом, з висновками – 4 бали,

в) студент надав часткову відповідь на аналітичне запитання; студент переходить на аналіз рубіжних тем; допущено помилки; відсутній висновок  – 3 бали;

г) основний зміст питання не розкрито, студент володіє епізодичними знаннями фактичного матеріалу з запропонованого аналітичного запитання  – 1–2 бали.

д) плагіат - 0 балів.

Вимоги до оформлення:

Максимальний обсяг відповіді на аналітичне запитання – 2 сторінки. Шрифт – Times New Roman (14, полуторний інтервал). Поля – по 20 мм.

АНАЛІТИЧНІ ЗАВДАННЯ (МОДУЛЬ 1) 

1.     Визначте спільне та відмінне в політиці Тимчасового уряду та більшовиків щодо статусу Півдня України (1917-1918 рр.).

2.     Порівняйте процеси інтеграції південноукраїнських земель в Українську Державу П. Скоропадського та в УНР доби ЦР.

3.     Доведіть чи спростуйте тезу жителя Олександрівська Г. Гордієнка про те, що в умовах Гетьманату «пропаганда української національної справи була нижче будь-якої оцінки».

4.     Порівняйте політику Центральної Ради та Гетьманату щодо Кримського півострова.

5.     Визначте особливості перебігу антигетьманського повстання в південноукраїнському регіоні (не менше п’яти особливостей).

6.     Доведіть або спростуйте тезу: Українська держава П. Скоропадського була спадкоємицею, а не запереченням Української Народної Республіки (на прикладі Півдня України).

7.     Чи відбулась «революція сприйняття по-більшовицьки» південноукраїнського регіону як частини України? Відповідь проілюструйте фактами.

8.     Охарактеризуйте еволюцію у ставленні до південноукраїнського регіону білогвардійських режимів Денікіна і Врангеля.

9.     Чи були шанси створити антирадянський союз махновців, білогвардійців та української влади? Історикам відомо про  переговори між представниками цих сил у 1919–1920 рр.

10. Доведіть чи спростуйте тезу: УСРР у складі СРСР була черговою маріонетковою республікою більшовиків.

11. Поміркуйте чому більшовики відмовились в 1920-их рр. від відновлення ДКР.

12. Чи можна вважати політику більшовицького режиму у 1919–1922 рр. в південноукраїнському регіоні як курс на відновлення "Новоросії"? Відповідь обґрунтуйте.

13. Чому, на вашу думку, при створенні СРСР більшовицька партія не пішла на механічне злиття України з Росією і за Україною залишилися формальні ознаки суверенітету: власна конституція, уряд, чітко означена територія, адміністративно-територіальний устрій?

14. Чи вдалося комуністичній владі після депортації кримських татар «зробити Крим новим Кримом зі своїм російським укладом»? Відповідь аргументуйте (не менше 7 аргументів).

15. Проаналізуйте зміни етнічного складу населення Півдня і Сходу України (за матеріалами всіх демографічних переписів з 1897 по 1989 рр.).

16. Поміркуйте, чому деякі історики називають 1991 рік – незавершеною революцією. Відповідь аргументуйте (не менше 5 аргументів).  В чому її здобутки та втрачені шанси?

 


Previous activity
Білогвардійці та українське питання.
Next activity
Тести №1
Data retention summary
Get the mobile app