Практичне завдання 8
1.Складіть асортиментну матрицю для умовного підприємства, розділивши товари за категоріями та визначивши їх цільові сегменти.
2.Використайте принципи Big Data-аналітики: на основі умовних даних (наприклад: продажі за квартал, кількість повторних покупок, популярність товарів у соцмережах) визначте тренди та зробіть пропозиції щодо оптимізації асортименту.
3.Проведіть аналіз життєвого циклу обраного товару (вибір – будь-який продукт зі студентського досвіду). Визначте, на якій стадії він перебуває, і які управлінські рішення доцільні.
4.За допомогою матриці BCG оцініть асортимент компанії (мінімум 4 продукти). Розподіліть їх на «зірки», «дійних корів», «важких дітей» і «собак».
5.Порівняйте два товари конкурентів (умовно або реально) за показниками: ціна, якість, сервіс, інноваційність. Складіть таблицю порівняльного аналізу конкурентоспроможності.