Тема 12. Виклики, перспективи та сучасні інструменти маркетингового планування на Інтернет ринку.
Abschlussbedingungen
Основні перспективи маркетингового планування на Інтернет-ринку. Персоналізація. Автоматизація маркетингу. Штучний інтелект. Голосовий пошук. Віртуальна та доповнена реальність. Маркетинг впливу. Аналітика даних. Сучасні інструменти маркетингового планування. Системи аналітики (Google Analytics, Yandex.Metrica). CRM-системи. Маркетингові платформи (HubSpot, Marketo). Інструменти для email-маркетингу (Mailchimp, SendPulse). Інструменти для соціальних мереж (SmmPlan, Buffer). Інструменти для контекстної реклами (Google Ads, Яндекс.Директ). Інструменти для таргетованої реклами (Facebook Ads, Instagram Ads). Виклики та перспективи.