Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Маркетингове планування

              • Общее

              • Змістовий модуль 1. Сутність, роль та функції марк...

              • Змістовий модуль 2. Організація системи маркетинг...

              • Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...

              • Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...

                • ПапкаТема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

                • ЗаданиеПрактичне завдання 8

                • ЗаданиеСамостійна робота 8

                • ПапкаТема 9. Цінова політика економічного суб'єкту та ї...

                • ЗаданиеПрактичне завдання 9

                • ЗаданиеСамостійна робота 9

                • ПапкаТема 10. Прийоми планування маркетингової політики...

                • ЗаданиеПрактичне завдання 10

                • ЗаданиеСамостійна робота 10

                • ПапкаТема 11. Прийоми планування маркетингової політики...

                • ЗаданиеПрактичне завдання 11

                • ЗаданиеСамостійна робота 11

                • ПапкаТема 12. Виклики, перспективи та сучасні інструмен...

                • ЗаданиеПрактичне завдання 12

                • ЗаданиеСамостійна робота 12

                • ТестТесто до ЗМ_4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Маркетингове планування

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Маркетингове планування
  7. Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...
  8. Тема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

Тема 8. Сучасні підходи до планування асортименту і оцінка конкурентоспроможності товару.

Требуемые условия завершения

Сучасні підходи до планування асортименту. Сегментація ринку. Персоналізація. Ко-креація. Big Data: використання великих обсягів даних для виявлення трендів, прогнозування попиту та оптимізації асортименту. Аналітика поведінки споживачів: аналіз даних про покупки, перегляди сайтів, соціальну активність для розуміння потреб клієнтів. Агільність та адаптивність. Швидка реакція на зміни ринку: здатність оперативно змінювати асортимент відповідно до нових тенденцій. Мінімальні впровадження: постійне тестування нових продуктів і послуг для мінімізації ризиків. Екологічні та соціальні аспекти. Довгострокова перспектива: створення асортименту, який відповідає довгостроковим цілям компанії та стійкий до змін. Оцінка конкурентоспроможності товару. Аналіз циклу життя товару. Порівняльний аналіз. Оцінка споживчої цінності. Матриця BCG. Метод Kano. Конджойнт-аналіз

Предыдущий акт. элемент
Тест до ЗМ_3
Следующий акт. элемент
Практичне завдання 8
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение