Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Технологія розробки управлінських рішень

              • Allgemeines

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, пр...

              • Змістовий модуль 2. Методи і прийоми розробки та п...

              • Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...

                • DateiЛекція 4 Програмні продукти в сфері маркетингових ...

                • DateiДодаток: Інструменти штучного інтелекту

                • AufgabeЗавдання 4 ШІ для побудови стратегії просування но...

                • DateiЛекція 5 Гейміфікація, UX та дизайн-мислення як ін...

                • AufgabeЗавдання для самостійної роботи 3 (1бал)

              • Змістовий модуль 4 Маркетингові комунікації, нові ...

              • Змістовий модуль 5 Інноваційні підходи до маркетин...

              • Змістовий модуль 6 Стратегічне партнерство та спів...

              • Змістовий модуль 7 Удосконалення прийняття стратег...

              • Змістовий модуль 8 Маркетингова аналітика і фінанс...

              • Змістовий модуль 9 Глобальні тенденції та маркетин...

              • Змістовий модуль 10 Етичні аспекти та корпоративна...

              • Залік

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Технологія розробки управлінських рішень

Schließen
Toggle search input
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Kurse
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Технологія розробки управлінських рішень
  7. Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...
  8. Завдання 4 ШІ для побудови стратегії просування но...

Завдання 4 ШІ для побудови стратегії просування нового продукту FMCG (5 балів)

Abschlussbedingungen

Ви працюєте в команді маркетологів, перед якою стоїть завдання вивести на ринок новий продукт FMCG. Ваше завдання - застосувати інструменти ШІ для побудови стратегії просування.

 

Етапи роботи:

-                   Аналіз цільової аудиторії: використовуючи сервіси ШІ, сформуйте портрети щонайменше 3 сегментів споживачів, визначте їхні потреби, мотивацію та бар’єри.

-                   Створення креативу: згенеруйте рекламні слогани та тексти оголошень за допомогою генеративних моделей. Створіть візуалізацію (банер, промо-зображення або обкладинку кампанії) за допомогою ШІ-генератора зображень.

-                   Оптимізація стратегії: за допомогою інструментів ШІ для аналізу даних змоделюйте, який сегмент принесе найбільшу віддачу.

-                   Презентація результатів: підготуйте звіт із прикладами створених ШІ матеріалів (тексти, зображення, таблиці). Додайте скріншоти з сервісами ШІ, якими ви користувались

 

!УВАГА: КОРИСТУВАТИСЬ МОЖНА БУДЬ-ЯКИМ СЕРВІСОМ ШІ, ОКРІМ CHAT GPT!

 

FMCG (Fast Moving Consumer Goods) - товари щоденного вжитку:

·        Розумна пляшка для води з мобільним додатком, що нагадує пити воду та відстежує рівень гідратації

·        Еко-зубна паста в таблетках (розчиняється у роті, без пластику в упаковці).

·        Морозиво з пробіотиками для підтримки кишкової мікрофлори

·        Смарт-щітка для взуття з очищувальними капсулами

 

  • семінар 1.pdf семінар 1.pdf
    22. September 2025, 14:46
Previous activity
Додаток: Інструменти штучного інтелекту
Next activity
Лекція 5 Гейміфікація, UX та дизайн-мислення як інструмент пошуку нестандартних рішень
Data retention summary
Get the mobile app