Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. (...

              • Sekcja ogólna

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. Світоглядно-філософськи й есте...

              • Змістовий модуль 2. Провідні персоналії модернізму

              • Змістовий модуль 3. Модернізм як естетизм

              • Змістовий модуль 4. Модернізм: проблемно-тематична...

              • Самостійна робота

                • ZadanieСамостійна робота 1. Модернізм: напрями, течії, шк...

                • ZadanieСамостійна робота 2. Григорій Сковорода і дискурс ...

                • ZadanieСамостійна робота 3. Драматургія Лесі Українки.

                • ZadanieСамостійна робота 4. Новелістика О. Кобилянської.

                • ZadanieСамостійна робота 5. М. Вороний: життя і творчість.

                • ZadanieСамостійна робота 6. М. Євшан: життя і творчість.

                • ZadanieСамостійна робота 7. Архип Тесленко

                • ZadanieСамостійна робота 8. Степан Васильченко

                • ZadanieСамостійна робота 9. Новелістика Л.Мартовича і М.Ч...

                • ZadanieСамостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

                • FolderГригорій Сковорода і дискурс модернізму

              • Підсумковий контроль

              • Неформальна / Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. ( ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к.ХІХ-поч. ХХ ст. (...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

Самостійна робота 10. Драматургія В. Винниченка.

Wymagania zaliczenia

Тема 25. Драматургія В. Винниченка.

Роль В. Винниченка у європеїзації українського театру й формуванні модерної театральної культури. Вплив ідей Г. Ібсена, Г. Гауптмана, А. Чехова на драматургію В. Винниченка. Міська проблематика як світоглядна й естетична домінанта. Урбаністичні мотиви як символ нової цивілізаційної доби. Типологія міських персонажів. Неореалістичні та символічні тенденції у драматургії митця. Театр інтелектуальної дії й психологічної колізії. Проблематика “нової моралі” у драмі «Брехня». Етичний експеримент і конфлікт совісті. Ідея маніпуляції душею іншого як філософська категорія. Драма «Memento» як морально-філософський експеримент. Конфлікт між раціональним і природним началом. Революційна тематика у драматургії В. Винниченка. Психологія інтелігента. Вплив на подальший розвиток української психологічної драми. Драма «Чорна Пантера і Білий Медвідь».

 

 

Завдання:

  1. Опрацювати оглядові матеріали про драматургію В. Винниченка, звернувши увагу на:
    • місце письменника в процесі європеїзації українського театру;
    • впливи Г. Ібсена, Г. Гауптмана, А. Чехова;
    • становлення міської тематики й урбаністичних мотивів;
    • поєднання неореалістичних і символічних тенденцій;
    • роль В. Винниченка у формуванні театру інтелектуальної дії.
  2. Прочитати драми з рекомендованих:
    • «Брехня»;
    • «Memento»;
    • «Чорна Пантера і Білий Медвідь».
  3. Підготувати аналітичний конспект, у якому висвітлити:
    • міське середовище як символ нової епохи та простір моральних випробувань у драмах;
    • типологію міських персонажів (інтелігенти, митці, революціонери, «людина натовпу»);
    • психологічні колізії та інтелектуальна напруга діалогів;
    • етичні експерименти, конфлікти совісті, проблематику «нової моралі»;
    • мотиви роздвоєння, маніпуляції, внутрішньої кризи.
  4. Сформулювати 3–5 висновків, зокрема про:
    • внесок Винниченка в розвиток модерної української психологічної драми;
    • особливості його естетичної та філософської позиції;
    • новаторські стилістичні елементи (інтелектуальна дія, діалог-конфлікт, моральні дилеми);
    • значення урбаністичних мотивів для розкриття характерів.

 

Previous activity
Самостійна робота 9. Новелістика Л.Мартовича і М.Черемшини
Next activity
Григорій Сковорода і дискурс модернізму
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną