Section outline
-
-
Суть і зміст Інтернет-бізнесу. Основні категорії і класи Інтернет-бізнесу. Розвиток і сфери застосування Інтернет-бізнесу. Учасники електронного ринку. Місце електронного бізнесу в системі світового господарства. Хронологічна історія електронної комерції в світі. Еволюція Інтернет-бізнесу. Глобальні комп'ютерні мережі. Визначення «Інтернет-бізнесу» та «електронної комерції». Проблеми розвитку Інтернет-бізнесу в Україні. Закон України «Про електронну комерцію»
-
Контрольне тестування з теми "Суть, зміст, значення та тенденції розвитку Інтернет-бізнесу " містить 5 тестових завдань закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.
-
Основні категорії мережі Internet. Основні служби мережі Internet. Ідентифікація Internet-ресурсів. Особливості українського сегменту Internet. Процедура створення Web-сайту. Бізнес моделі сайтів. Структура та обсяг ринку електронної комерції. Товарні сегменти ринку електронної комерції в Україні. Сектор B2B. Сектор B2C. Сектор B2G. Сектор C2B. Сектор C2C. Сектор C2G. Сектор G2B. Сектор G2C. Сектор G2G. Використання електронного бізнесу. Зміна напряму бізнес_діяльності з переходом до електронної комерції. Традиційний та електронний комерційні цикли. Нові продукти в мережі. Практичні приклади поєднання традиційної та електронної комерції. Інформаційні системи класу ERP. Інформаційні системи класу SCM. Інформаційні системи класу CRM. Колаборативні та внутрішні системи підприємства. Особливості інформаційного рішення для електронного бізнесу і комерції
-
Контрольне тестування з теми "Суть, зміст, значення та тенденції розвитку Інтернет-бізнесу " містить 5 тестових завдань закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.
-
Реєстрація підприємства для ведення бізнесу в Інтернеті. Веб-сайт як основа бізнесу в Інтернеті. Поняття Internet-магазину та особливості його функціонування. Класифікація Internet-магазинів. Організація обслуговування покупців у віртуальних магазинах. Характеристика методів розрахунку за придбаний товар. Організація доставки товарів, придбаних у віртуальному магазині. Електронні моли як перспективна форма Internet-торгівлі. Протокол передачі файлу (FTP), доменні імена, посилання. Характеристики готівкових грошей. Види платіжних систем. Операції з електронними грошима.Переваги та недоліки електронних грошей
-
Контрольне тестування з теми "Організація і технологія роботи Internet-магазину " містить 3 тестових завдання закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.
-
Змістовий модуль 4. Організація оптового продажу товарів та послуг через електронні торговельні майданчики
Поняття і функції електронних торговельних майданчиків. Види і структура електронних торговельних майданчиків. Вертикальні (галузеві) електронні торговельні майданчики. Горизонтальні (багатогалузеві) електронні торговельні майданчики. Internet-представництва бізнес-структур. Характеристика служб Інтернету та їх використання в електронному бізнесі. Комунікаційні характеристики Інтернету. Види електронного бізнесу. Види електронних фінансових послуг. Започаткування електронного бізнесу. Характеристики ведення електронного бізнесу. Аспекти, переваги та виклики для електронного бізнесу. Особливості процесу електронних закупівель
-
Поняття електронних платіжних систем та вимоги до них. Особливості кредитних Internet-систем. Дебетові Internet-системи та їх специфічні платіжні засоби. Забезпечення захисту в платіжних системах. Безпека та контроль при здійсненні електронної комерції. Правила безпеки при здійсненні платежів в Інтернеті. Інформаційна безпека та система захисту мереж. Системи оплат та електронний продаж товарів. Характеристики готівкових грошей. Види платіжних систем. Операції з електронними грошима. Переваги та недоліки електронних грошей. Електронний аукціон
-
Контрольне тестування з теми "Платежі та розрахунки за товари і послуги в Інтернет-бізнесі" містить 3 тестових завдання закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.
-
Особливості надання послуг в мережі Internet. Internet-трейдинг як специфічний вид послуг. Організація банківських послуг через Internet. Електронні страхові послуги. Система дистанційного навчання як сегмент ринку електронних послуг. Інтернет_магазин з погляду законодавства. Права споживачів. Органи, що здійснюють контроль та нагляд. Оподаткування діяльності інтернет-магазину. Можливості для малого бізнесу. Виклики для електронного малого бізнесу. Онлайнові послуги для малого бізнесу. Туристичні послуги в мережі Internet.
-
Контрольне тестування з теми "Організація надання послуг в Інтернет-бізнесі " містить 4 тестових завдання закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.
-
Особливості сучасного Internet-маркетингу. Аналіз якості Internet-представництв комерційних структур із використанням маркетингового підходу. Концепція маркетингу в середовищі Інтернету. Інструменти інтернет_маркетингу. Веб сайт підприємства як бізнес інструмент.
Основні принципи і засоби реклами в мережі Internet. Особливості застосування засобів Internet-реклами. Формування цін на товари та послуги в мережі Internet. Управління взаєминами із покупцями. Стратегія і концепція СRМ в управлінні бізнесом підприємства. Інструменти СRМ. СRМ технологїї. Класифікація CRM систем
-
Контрольне тестування з теми "Маркетинг і реклама в мережі Internet " містить 3 тестових завданyz закритого та відкритого типу. Максимальна оцінка за тест - 5 балів.
-
Змістовий модуль 8. Організаційно-правове забезпечення Інтернет-бізнесу. Ефективність Інтернет-бізнесу
Нормативно-правове забезпечення Інтернет-бізнесу. Системи електронного документообігу в електронній комерції. Методи визначення ефективності Інтернет-бізнесу. Напрями оцінки ефективності Інтернет-бізнесу. Бізнес моделі в інтернет бізнесі. Форми взаємодії в електронному бізнесі. Бізнес стратегії. Пристосування стратегії електронного бізнесу до корпоративної стратегії. Бізнес аналітика. Функції та переваги (ВІ). Технології використання ВІ. BI vs ERP. Нові тенденції розвитку ВІ в Україні. Показники вимірювання виконання в електронній торгівлі. Методи оцінки ефективності систем електронної комерції. Економічна ефективність. Оцінка інтеграції з інформаційною системою підприємства. Маркетингові показники ефективності. Ефективність веб-сайту