Перейти к основному содержанию
Боковая панель
Поиск курса
Закрыть
Поиск курса
Изменить данные поисковой строки
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Поиск курса
Закрыть
Поиск курса
Изменить данные поисковой строки
Открыть оглавление курса
Открыть боковую панель
Главная
Курсы
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Section outline
Выбрать секцию Общее
Свернуть
Развернуть
Общее
Свернуть всё
Развернуть всё
Выбрать элемент Новини
Новини
Форум
Выбрать элемент Вікторія Валеріївна Апухтіна Telegram Viber +...
Викладач:
Вікторія Валеріївна Апухтіна
🔗 Посилання
Zoom
:
https://us02web.zoom.us/j/2808265801?pwd=dzJ0WWZQK1R2SE5nNUpKYmd1aDlXZz09
Ідентифікатор конференції: 280 826 5801
🔒Код доступу: 375997
До відома студентів:
Набір балів з курсу відбувається шляхом виконання 14 практичних завдань у Moodle або на практичних заняттях.
Ознайомтеся з системою накопичення балів.
Выбрать элемент Розклад занять 6.0163
http://
Выбрать элемент Записи занять 6.0163
Выбрать элемент Презентація курсу
Презентація курсу
Страница
Выбрать элемент Силабус
Силабус
Файл
Выбрать элемент Підручники
Підручники
Папка
Выбрать элемент Джерела до курсу
Джерела до курсу
Страница
Выбрать элемент Система накопичення балів
Система накопичення балів
Страница
Выбрать элемент Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Страница
Выбрать секцию Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого-педагогічної діагностики
Свернуть
Развернуть
Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого-педагогічної діагностики
Выбрать элемент Конспект 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП.
Конспект 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП.
Тема 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП..pdf
Выбрать элемент Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Файл
Выбрать элемент Практичне завдання 1
Практичне завдання 1
Задание
Выбрать элемент Практичне завдання 2
Практичне завдання 2
Задание
Выбрать секцию Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей
Свернуть
Развернуть
Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей
Выбрать элемент Конспект 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Конспект 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Тема 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з.pdf
Выбрать элемент Практичні завдання 3-4
Практичні завдання 3-4
Задание
Выбрать элемент Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Страница
Выбрать элемент Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
Файл
Выбрать элемент ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Файл
Выбрать секцию Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.
Свернуть
Развернуть
Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.
Выбрать элемент Конспект 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Конспект 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Тема 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.pdf
Выбрать элемент Практичні завдання 5-6
Практичні завдання 5-6
Задание
Выбрать секцию Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах.
Свернуть
Развернуть
Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах.
Выбрать элемент Конспект 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах
Конспект 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах
Тема 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах..pdf
Выбрать элемент Шкала Гріффітс
Шкала Гріффітс
Файл
Выбрать элемент Шкала Бейлі
Шкала Бейлі
Файл
Выбрать элемент STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Файл
Выбрать элемент Шкала оцінки соціальної комунікації
Шкала оцінки соціальної комунікації
Файл
Выбрать элемент Опитувальник KID
Опитувальник KID
Папка
Выбрать элемент Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Файл
Выбрать элемент Е. Кіпхірд. Таблиці розвитку від 0 до 4 років
Е. Кіпхірд. Таблиці розвитку від 0 до 4 років
Кіпхард Розвиток 0-4 роки.pdf
Таблиці Кіпхард 1.jpg
Таблиці Кіпхард 2.jpg
Выбрать элемент Практичні завдання 7-8
Практичні завдання 7-8
Задание
Выбрать элемент Тест до практичних завдань 7 -8
Тест до практичних завдань 7 -8
Выбрать секцию Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з ООП.
Свернуть
Развернуть
Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з ООП.
Выбрать элемент Спостереження комунікації Мартиненко
Спостереження комунікації Мартиненко
Файл
Выбрать секцию Розділ 6. Логопедична діагностика в системі комплексного вивчення дітей з ООП.
Свернуть
Развернуть
Розділ 6. Логопедична діагностика в системі комплексного вивчення дітей з ООП.
Выбрать элемент Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Гиперссылка
Выбрать секцию Підсумкове оцінювання
Свернуть
Развернуть
Підсумкове оцінювання
Выбрать элемент Питання до іспиту
Питання до іспиту
Файл
Выбрать элемент Завдання до іспиту (практичне)
Завдання до іспиту (практичне)
Задание
Выбрать элемент Підсумковий тест
Підсумковий тест