Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Відкритий покажчик курсу
Відкрити ящик блоків
Головна
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Схема розділу
Виберіть розділ Загальне
Згорнути
Розгорнути
Загальне
Згорнути все
Розгорнути всі
Виберіть дію Новини
Новини
Форум
Виберіть дію Вікторія Валеріївна Апухтіна Telegram Viber +...
Викладач:
Вікторія Валеріївна Апухтіна
🔗 Посилання
Zoom
:
https://us02web.zoom.us/j/2808265801?pwd=dzJ0WWZQK1R2SE5nNUpKYmd1aDlXZz09
Ідентифікатор конференції: 280 826 5801
🔒Код доступу: 375997
До відома студентів:
Набір балів з курсу відбувається шляхом виконання 14 практичних завдань у Moodle або на практичних заняттях.
Ознайомтеся з системою накопичення балів.
Виберіть дію Розклад занять 6.0163
http://
Виберіть дію Записи занять 6.0163
Виберіть дію Презентація курсу
Презентація курсу
Сторінка
Виберіть дію Силабус
Силабус
Файл
Виберіть дію Підручники
Підручники
Тека
Виберіть дію Джерела до курсу
Джерела до курсу
Сторінка
Виберіть дію Система накопичення балів
Система накопичення балів
Сторінка
Виберіть дію Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Сторінка
Виберіть розділ Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого-педагогічної діагностики
Згорнути
Розгорнути
Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого-педагогічної діагностики
Виберіть дію Конспект 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП.
Конспект 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП.
Тема 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП..pdf
Виберіть дію Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Файл
Виберіть дію Практичне завдання 1
Практичне завдання 1
Виберіть дію Практичне завдання 2
Практичне завдання 2
Виберіть розділ Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей
Згорнути
Розгорнути
Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей
Виберіть дію Конспект 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Конспект 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Тема 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з.pdf
Виберіть дію Практичні завдання 3-4
Практичні завдання 3-4
Виберіть дію Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Сторінка
Виберіть дію Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
Файл
Виберіть дію ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Файл
Виберіть розділ Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.
Згорнути
Розгорнути
Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.
Виберіть дію Конспект 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Конспект 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Тема 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.pdf
Виберіть дію Практичні завдання 5-6
Практичні завдання 5-6
Виберіть розділ Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах.
Згорнути
Розгорнути
Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах.
Виберіть дію Конспект 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах
Конспект 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах
Тема 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах..pdf
Виберіть дію Шкала Гріффітс
Шкала Гріффітс
Файл
Виберіть дію Шкала Бейлі
Шкала Бейлі
Файл
Виберіть дію STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Файл
Виберіть дію Шкала оцінки соціальної комунікації
Шкала оцінки соціальної комунікації
Файл
Виберіть дію Опитувальник KID
Опитувальник KID
Тека
Виберіть дію Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Файл
Виберіть дію Е. Кіпхірд. Таблиці розвитку від 0 до 4 років
Е. Кіпхірд. Таблиці розвитку від 0 до 4 років
Кіпхард Розвиток 0-4 роки.pdf
Таблиці Кіпхард 1.jpg
Таблиці Кіпхард 2.jpg
Виберіть дію Практичні завдання 7-8
Практичні завдання 7-8
Виберіть дію Тест до практичних завдань 7 -8
Тест до практичних завдань 7 -8
Виберіть розділ Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з ООП.
Згорнути
Розгорнути
Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з ООП.
Виберіть дію Спостереження комунікації Мартиненко
Спостереження комунікації Мартиненко
Файл
Виберіть розділ Розділ 6. Логопедична діагностика в системі комплексного вивчення дітей з ООП.
Згорнути
Розгорнути
Розділ 6. Логопедична діагностика в системі комплексного вивчення дітей з ООП.
Виберіть дію Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
URL (веб-посилання)
Виберіть розділ Підсумкове оцінювання
Згорнути
Розгорнути
Підсумкове оцінювання
Виберіть дію Питання до іспиту
Питання до іспиту
Файл
Виберіть дію Завдання до іспиту (практичне)
Завдання до іспиту (практичне)
Виберіть дію Підсумковий тест
Підсумковий тест