Allgemeines
Основними
перевагами дисципліни є практична спрямованість та формування вмінь
ефективного використання часу для підвищення особистої ефективності.
При викладанні дисципліни активно застосовуються ситуаційні завдання,
кейси, тренінгові вправи, ділові ігри, презентації тощо. Вивчення цієї
дисципліни дає можливість студенту опанувати технології ефективного
використання часу, застосовувати методи та інструменти таймменеджменту для підвищення особистої ефективності; організовувати
процеси планування часу на особистому та корпоративному рівні; ставити
цілі, виділяти пріоритети між процесами з урахуванням фактору часу та
розподіляти задачі між виконавцями й у часі.
Мета вивчення дисципліни полягає у оволодінні теоретичними знаннями і
практичними навичками з питань особистісного розвитку державного службовця;
формуванні у студентів індивідуальних особливостей та поведінкових
навичок, які необхідні майбутньому керівнику; розвитку у майбутніх
менеджерів умінь організовувати особисту працю. Цілями вивчення
дисципліни є формування знань та навиків стосовно визначення
особистісних цінностей та цілей менеджера, управління саморозвитком
особистості, розвиток навичок ефективного керівництва, організації
управлінської діяльності менеджерів різних рівнів, застосування сучасних
принципів та напрямів наукової організації діяльності менеджера,
використання часу як ресурсу.
Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних
концепцій лідерства, демонструвати навички взаємодії, лідерства,
командної роботи, ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та
членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації,
демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості
до нових знань, бути критичним і самокритичним. Знати та розуміти
категоріальний апарат, основні принципи, методи, техніки управління
часом; провідні концепції формування системи управління часом; основні
методи інвентаризації та аналізу власного та організаційного часу;
принципи і правила планування часу, визначення власних цілей і
розстановки пріоритетів при прийнятті якісних управлінських рішень;
організаційні принципів розпорядку дня з урахуванням темпераменту та
біоритмів людини; способи підвищення власної ефективності. Вміти
формулювати цілі і ставити завдання, пов'язані з реалізацією професійної
діяльність менеджера; моделювати процес прийняття управлінських рішень
з урахуванням знань основ теорії і практики самоменеджменту; адекватно
розподіляти часові ресурси міжособистісної і професійної взаємодії;
використовувати отримані знання для подальшого саморозвитку.
Під час вивчення дисципліни студент отримує можливість формувати та
розвивати soft skills - соціально-психологічні аспекти професійної
компетентності: навички комунікації, лідерство, здатність брати на себе
відповідальність і працювати в критичних умовах, вміння вирішувати
конфліктні ситуації, працювати в команді, управляти своїм часом, розуміти
важливості дедлайнів, здатність логічно і системно мислити, креативність та
інше