Themen dieses Kurses
- Allgemeines
- Загальне
Загальне
Психологічний супровід трансформаційних процесів в Україні безпосередньо стосується і психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Стратегічна мета навчання і виховання — це повноцінна інтеграція в суспільство дітей з психофізичними порушеннями, їхня спроможність нарівні з однолітками з нормотиповим розвитком брати участь у спільному навчально-виховному процесі та суспільному житті. Отже, одним із важливим напрямом діяльності практичного психолога є психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Основною метою курсу є сприяти активному запровадженню новітніх теоретичних та експериментальних знань з психологічного супроводу людей з особливими потребами у практичну навчально-наукову діяльність студентів; формування у студентів системи знань щодо саморозвитку для самоздійснення особистості, забезпечити на цій основі формування у студентів готовності до майбутньої професійної діяльності.
Викладач курсу
Залановська Леся Ігорівна доцент кафедри психології, к.психол.наук.
е.mail. lesia_zalanovskaia@ukr.net
- Змістовий модуль 1. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі.
Змістовий модуль 1. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі.
- Змістовий модуль 2. Психофізичні порушення: класифікація, ознаки, особливості
Змістовий модуль 2. Психофізичні порушення: класифікація, ознаки, особливості
- Змістовий модуль 3. Діагностика дітей та підлітків з психофізичними порушеннями
Змістовий модуль 3. Діагностика дітей та підлітків з психофізичними порушеннями
- Змістовий модуль 4.Методологія проведення корекційно-розвивальної роботи з дітьми з психофізичними порушеннями
Змістовий модуль 4.Методологія проведення корекційно-розвивальної роботи з дітьми з психофізичними порушеннями