Perfilado de sección
-
-
У посібнику висвітлено основні принципи педагогічної інноватики, концептуальні засади та методичне забезпечення сучасних педагогічних технологій, а також передумови і фактори реформування освітнього простору. Окремо акцентовано на унікальному досвіді авторських шкіл, які здобувають популярність як в Україні, так і за кордоном. Розглянуто різні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів національної освіти.
-
-
Практичне завдання.
Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань практичного заняття 1.
Вимоги до виконання та оформлення:
обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів).
10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади, виявив навички взаємодії з аудиторією.
8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.
5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.
3 бали отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.
0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.
-
-
Практичне завдання.
Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань практичного заняття 2.
Моделі інноваційної педагогічної діяльності.
Педагогічний експеримент як основна форма організації інноваційної педагогічної діяльності.
Вимоги до виконання та оформлення:
обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів).
10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади, виявив навички взаємодії з аудиторією.
8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.
5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.
3 бали отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.
0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.
-
Змістовий модуль 3. Готовність до інноваційної діяльності та розвиток інноваційної поведінки педагога
-
Практичне завдання.
Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань практичного заняття 3.
Вимоги до виконання та оформлення:
обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів).
10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади, виявив навички взаємодії з аудиторією.
8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.
5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.
3 бали отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.
0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.
-
-
Практичне завдання.
Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань практичного заняття 4.
Вимоги до виконання та оформлення:
обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів).
10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади, виявив навички взаємодії з аудиторією.
8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.
5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.
3 бали отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.
0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.
10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади, виявив навички взаємодії з аудиторією.
8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.
5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.
3 бали отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.
0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.