Структура за темами

  • Cпеціальність 102 Хімія

    Метою викладання навчальної дисципліни «Засоби знешкодження токсичних речовин» є поглиблене засвоєння фундаментальних знань в області засобів та методів знешкодження токсичних речовин, які будуть широко використані в практичній роботі фахівця-хіміка.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Засоби знешкодження токсичних речовин» є: вивчення теоретичних основ засобів знешкодження токсичних речовин та застосування їх в рішенні практичних завдань в області хімії та екології‚ та на межах з іншими галузями знань.

    Згідно з вимогами освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової) програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):  

    ·        визначати основні забруднювальні речовини території України;

    ·        підбирати оптимальні методи знешкодження токсичних речовин;

    ·        визначати гранично припустимі рівні забруднення в різних середовищах;

    ·        передбачати можливі наслідки для оточуючого середовища використання того чи іншого методу знешкодження токсичних речовин;

    ·        здійснювати аналіз основних методів знешкодження токсичних речовин. 

    Міждисциплінарні зв’язки. 

    Викладання курсу «Засоби знешкодження токсичних речовин» забезпечують дисципліни, які засвоювалися студентами під час отримання рівня бакалавра, зокрема «Шкідливі речовини та їх утилізація», «Основи токсикології», «Екотехнологія», «Неорганічна хімія», «Аналітична хімія».

    Вивчення курсу «Засоби знешкодження токсичних речовин» забезпечує успішність вивчення наступних навчальних дисциплін:

    1.                 Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах: знання про токсичні речовини, що можуть потрапляти до харчових продуктів.

    2.                 Хімічний захист рослин: знання про токсичні пестициди, що застосовуються в сільському господарстві, та методи їх знешкодження.

    3.                 Аналіз природних і стічних вод: знання про токсичні речовини, що містяться у стічних водах, і методи їх знешкодження та утилізації.

  • Індивідуальне завдання

    Вимоги до оформлення індивідуальних творчих робіт студентів

    Індивідуальна творча робота оформлюється на стандартних аркушах паперу формату А4, вона може бути написана зрозумілим почерком або надрукована.

    Робота має включати такі розділи:

    Ø Вступ.

    Ø Основна частина.

    Ø Висновки.

    Ø Список використаної літератури.

    У вступі визначається постановка проблеми в загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями.

    В основній частині проводиться аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано вирішення зазначеної проблеми, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, виклад основного матеріалу.

    У висновках розкривається власне відношення автора до проблеми як майбутнього викладача природничих дисциплін у ВНЗ.

    Список літератури подається в алфавітному порядку згідно стандарту. Під час опрацювання літературних джерел перевага має надаватися науковим статтям у фахових виданнях України, навчальним посібникам і підручникам, виданих за останні 10 років. (!)

    Посилання на літературні джерела по тексту подаються у квадратних дужках, вказується номер джерела і номер сторінки (сторінок) у ньому. Наприклад, [2, с.15-16].

    Обсяг роботи 8-12 сторінок.