Section outline
-
-
Методичні рекомендації
-
Підручники для користування
-
-
Запропонуйте 5–7 тлумачень з різних джерел визначень «диктор», «ведучий», «модератор» із вказівкою джерела. Презентуйте роботу у форматі «Хто останній» на парі. До кожного визначення має бути вказано авторство та назва роботи.
-
Запишіть стартову підводку без підготовки, презентуючи свої здобутки за 4 роки навчання
-
Підготуйте список вищих навчальних закладів із вказівкою факультету, де можна здобути фахову освіту майбутньому ведучому, а також комерційних професійних програм від телеканалів чи освітніх центрів.
-
Запишіть підводку у форматі дикторської школи з актуальним інформаційним приводом.
-
-
Запишіть підводку на 2 камери із правилом «перемикання зору» у проходці та застосуванням атрибутики (аркуші, гаджет).
-
Проілюструйте, які додаткові засоби у ведучих в руках використовуються у прямому ефірі, зробивши підбірку із скріншотів (мінімум 8-10). Подумайте про доречність використання цих атрибутів.
-
Запишіть підводку із застосуванням суфлера.
За умови онлайн-навчання це можна зробити на телефон, при цьому попередньо завантаживши на нього відповідний мобільний додаток
Як альтернатива, можна скористатися екраном та камерою ПК чи ноутбука
-
Запис дуалістичної підводки
-
-
Заповніть таблицю порівняльних характеристик класичного ведучого та шоумена, вказавши спільні та відмінні моменти.
-
Запишіть підводку у стилі «шоу, «епатаж» на актуальний інформаційний привід.
-
-
Опрацюйте наукову літературу та занотуйте визначення термінів «надзвичайні новини» із вказівкою авторства. Зверніть увагу на синонімічні поняття: «кризова ситуація», «надзвичайна ситуація», «екстремальна ситуація».
-
Запишіть підводку з патогенним інформаційним приводом, обравши із запропонованого переліку.
1. Аварія на атомній станції Фукусіма-1 (2011).
2. Збиття українського борту МАУ у Тегерані (2020).
3. Захоплення українських кораблів у Керченській протоці (2018).
4. Катастрофа із лайнером «Коста Конкордія» поблизу Італії (2012).
5. Коронавірус у Китаї та світі (2019).
6. Активізація незаконної міграції біженців із Сходу до Європи (2016).
7. Теракт 11 вересня 2001 р. у США.
8. Чорнобильська аварія 26 квітня 1986 р.
9. Пожежа в коледжі в Одесі (2018).
10. Землетрус у Таїланді (2004).
11. Теракт в Ніцці (Франція) (2016).
12. Взяття заручників у Москві (Росія) у Театральному центрі на Дубровці (2002).
13. Активізація вулкану в Ісландії (2010).
14. Смерть Ким Чен Ина у Північній Кореї (2011).
15. Жорстке приземлення літака Pegasus у Стамбулі (2019), або на вибір студента.
-
-
-
Запишіть підводку до марафону.
-
Запишіть підводку із «чужим» текстом.
-
-
Підберіть приклади серед українських ведучих, які у своїй роботі використовують копіювання зарубіжних іміджів та підтвердити фактами. Проаналізуйте, хто з ведучих більш гармонійний у роботі. Думку обґрунтуйте.
-
Запишіть підводку у манері копіювання серед ведучих українських телеканалів, обравши із запропонованих.
· Дмитро Карпачов;
· Лідія Таран;
· Євген Комаровскьий;
· Алла Мазур;
· Катерина Осадча;
· Юрій Горбунов;
· Андрій Доманський;
· Наталя Мосейчук;
· Руслан Сєнєчкін;
· Єгор Гордєєв;
· Ольга Фреймут;
· Вадим Абрамов;
· Сергій Притула;
· Марія Єфросиніна;
· Олександр Педан.
-
-
-
Методичні рекомендації щодо виконання та принципів оцінювання індивідуального практичного завдання
-
На виконання тесту є 10 хвилин. Лише одна відповідь правильна. Передбачена 1 спроба