Tematyka

  • Sekcja ogólna

    Метою курсу є: засвоєння основ педагогіки і методики викладання у вищій школі взагалі та окремих екологічних дисциплін зокрема. Основний акцент при викладанні дисципліни робиться на створення системи знань необхідних для застосовування в педагогічній діяльності різноманітних організаційних форм, методів і засобів навчання. Особлива увага приділяється вивченню різних методичних підходів при викладанні нових знань та оцінюванні навчальних досягнень студентів. Розглянуті також питання щодо впровадження новітніх педагогічних технологій в навчальний процес студентів-екологів. Такий напрямок дозволить майбутнім фахівцям в галузі екології використовувати при проведенні навчальних занять зі спеціалізації знання, здобуті протягом навчання в університеті. Завдання, що виконуються у груповій роботі, спонукають студентів до розвитку організаційних, лідерських та інших «м’яких» навичок.

    Індивідуальне практичне завдання являє собою проект на тему: «Методика викладання біологічної навчальної дисципліни», який є підсумковою практичною розробкою, яка дає змогу виявити рівень засвоєння студентами-магістрантами спеціальності 101 Екологія  ОПП «Екологія та охорона навколишнього середовища», знань та вмінь щодо планування й організації навчального процесу відповідно до змісту педагогічної підготовки студентів-магістрантів як складової їх майбутньої кваліфікації.

    Проєкт – це авторський погляд на організацію навчання дисципліни в умовах впровадження компетентнісного підходу, інноваційних технологій (інформаційно-комунікаційних, інтерактивних тощо) і сучасних систем методичної та технічної підтримки.

    Міждисциплінарні зв’язки. Знання, отримані студентами з дисциплін: «Основи педагогіки і психології» про професійно-орієнтованих дисциплін підготовки фахівців в галузі екології забезпечують засвоєння «Педагогіка вищої школи і методика викладання фахових дисциплін».

    Вивчення курсу «Педагогіка вищої школи і методика викладання фахових дисциплін» забезпечує успішність подальшої науково-педагогічної діяльності викладача фахових дисциплін у ЗВО.

  • Розділ 1. Методика проведення аудиторних занять з екологічних дисциплін

  • Індивідуальне завдання

  • Ректорський контроль