Généralités
Мета викладання навчальної дисципліни – сформувати у студентів уміння та навички щодо дослідження і впровадження кращого із досвіду конкурентів і підприємств інших сфер діяльності, що сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності підприємства, зростанню прибутку, якості товарів та послуг, що пропонуються.
Перелік професійних компетенцій, які повинен набути бакалавр:
знання і розуміння:
- основних теоретичних і практичних аспектів бенчмаркінгу; методів, принципів, інструментарію і технологій конкурентної розвідки;
- концепцій і напрямів маркетингу на підприємстві;
- закріплення бенчмаркінгу на підприємстві;
застосування знань і розумінь:
- уміння оцінювати ступінь лояльності і задоволення споживачів, ефективності маркетингу;
- уміння проводити дослідження ринку, товарів, покупців, збуту, реклами, цінової політики;
- уміння визначати маркетингові цілі; уміння проводити аналіз і порівняльну характеристику підприємства;
формування суджень:
- здатність пошуку підприємств, які мають найвищу ефективність, навчання їх методам роботи і реалізація передових методів у власних умовах;
- здатність аналізувати практику кращих підприємств, шукаючи відповідь на питання,що, як і чому роблять лідери в процесі задоволення потреб споживачів