Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Маркетингове планування

              • General

              • Змістовий модуль 1. Сутність, роль та функції марк...

              • Змістовий модуль 2. Організація системи маркетинг...

              • Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...

              • Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...

                • FolderТема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

                • AssignmentПрактичне завдання 8

                • AssignmentСамостійна робота 8

                • FolderТема 9. Цінова політика економічного суб'єкту та ї...

                • AssignmentПрактичне завдання 9

                • AssignmentСамостійна робота 9

                • FolderТема 10. Прийоми планування маркетингової політики...

                • AssignmentПрактичне завдання 10

                • AssignmentСамостійна робота 10

                • FolderТема 11. Прийоми планування маркетингової політики...

                • AssignmentПрактичне завдання 11

                • AssignmentСамостійна робота 11

                • FolderТема 12. Виклики, перспективи та сучасні інструмен...

                • AssignmentПрактичне завдання 12

                • AssignmentСамостійна робота 12

                • QuizТесто до ЗМ_4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Маркетингове планування

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Маркетингове планування
  7. Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...
  8. Практичне завдання 8

Практичне завдання 8

Completion requirements
Opened: Saturday, 20 September 2025, 12:00 AM
Due: Saturday, 27 September 2025, 12:00 AM

1.Складіть асортиментну матрицю для умовного підприємства, розділивши товари за категоріями та визначивши їх цільові сегменти.

2.Використайте принципи Big Data-аналітики: на основі умовних даних (наприклад: продажі за квартал, кількість повторних покупок, популярність товарів у соцмережах) визначте тренди та зробіть пропозиції щодо оптимізації асортименту.

3.Проведіть аналіз життєвого циклу обраного товару (вибір – будь-який продукт зі студентського досвіду). Визначте, на якій стадії він перебуває, і які управлінські рішення доцільні.

4.За допомогою матриці BCG оцініть асортимент компанії (мінімум 4 продукти). Розподіліть їх на «зірки», «дійних корів», «важких дітей» і «собак».

5.Порівняйте два товари конкурентів (умовно або реально) за показниками: ціна, якість, сервіс, інноваційність. Складіть таблицю порівняльного аналізу конкурентоспроможності.

Previous activity
Тема 8. Сучасні підходи до планування асортименту і оцінка конкурентоспроможності товару.
Next activity
Самостійна робота 8
Data retention summary
Get the mobile app