Практичне завдання 9
1.Аналіз факторів впливу на цінову політику: скласти таблицю факторів (внутрішніх та зовнішніх), які визначають цінову політику економічного суб’єкта в умовах цифрового маркетингу, та надати приклади їхнього впливу.
2.Розробка моделі ціноутворення: на основі заданих вихідних даних (собівартість, попит, рівень конкуренції) запропонувати оптимальну ціну товару за одним із методів (метод цілепокладання, метод «середні витрати + прибуток», метод орієнтації на конкурента).
3.Дослідження інструментів цифрового ціноутворення: проаналізувати можливості платформ Dynamic Yield, Price Intelligently та Google Analytics для визначення цінової політики. Скласти порівняльну характеристику.
4.Практичне завдання на динамічне ціноутворення: змоделювати приклад зміни ціни товару залежно від часу доби, поведінки споживача на сайті або попиту (на вибір студента).
5.Кейс-аналіз: розглянути приклад компанії (Amazon, Rozetka, Prom.ua чи ін.) та визначити, які інструменти цифрового ціноутворення вона застосовує.