Практичне завдання 11
Completion requirements
Opened: Saturday, 20 September 2025, 12:00 AM
Due: Saturday, 27 September 2025, 12:00 AM
Визначення цільової аудиторії: скласти портрет цільової аудиторії (демографічні, психографічні та поведінкові характеристики) для конкретного бренду.
Сегментація та профілювання: розробити схему сегментації ринку (3–4 сегменти) та описати їх профілі.
Формулювання цілей комунікацій: сформулювати SMART-цілі для маркетингової комунікаційної кампанії.
Розробка послання: створити комунікаційне повідомлення (ключове послання) для різних сегментів аудиторії.
Планування каналів: запропонувати набір каналів комунікації (онлайн та офлайн) для просування нового продукту.
Оцінка ефективності: скласти приклад таблиці з KPI (охоплення, CTR, ROI, залученість) для майбутньої комунікаційної кампанії.