Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Маркетингове планування

              • General

              • Змістовий модуль 1. Сутність, роль та функції марк...

              • Змістовий модуль 2. Організація системи маркетинг...

              • Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...

              • Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...

                • CarpetaТема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

                • TareaПрактичне завдання 8

                • TareaСамостійна робота 8

                • CarpetaТема 9. Цінова політика економічного суб'єкту та ї...

                • TareaПрактичне завдання 9

                • TareaСамостійна робота 9

                • CarpetaТема 10. Прийоми планування маркетингової політики...

                • TareaПрактичне завдання 10

                • TareaСамостійна робота 10

                • CarpetaТема 11. Прийоми планування маркетингової політики...

                • TareaПрактичне завдання 11

                • TareaСамостійна робота 11

                • CarpetaТема 12. Виклики, перспективи та сучасні інструмен...

                • TareaПрактичне завдання 12

                • TareaСамостійна робота 12

                • CuestionarioТесто до ЗМ_4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Маркетингове планування

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Маркетингове планування
  7. Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...
  8. Самостійна робота 12

Самостійна робота 12

Requisitos de finalización
Apertura: sábado, 20 de septiembre de 2025, 00:00
Cierre: sábado, 27 de septiembre de 2025, 00:00

Підготувати аналітичний огляд (5–6 сторінок) на тему: «Виклики маркетингового планування в умовах цифрової трансформації Інтернет-ринку».

Створити презентацію (7–8 слайдів) з теми: «Сучасні інструменти маркетингового планування та їх застосування у практиці бізнесу».

Написати есе (2–3 сторінки) на тему: «Штучний інтелект і майбутнє маркетингового планування».

Провести порівняльний аналіз інструментів: CRM-системи vs маркетингові платформи (HubSpot, Marketo).

Підготувати міні-проєкт: «Маркетинговий план для запуску стартапу на Інтернет-ринку з використанням аналітики даних та таргетованої реклами».

Actividad previa
Практичне завдання 12
Próxima actividad
Тесто до ЗМ_4
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles