Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Маркетингове планування

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1. Сутність, роль та функції марк...

              • Змістовий модуль 2. Організація системи маркетинг...

              • Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...

              • Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...

                • DossierТема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

                • DevoirПрактичне завдання 8

                • DevoirСамостійна робота 8

                • DossierТема 9. Цінова політика економічного суб'єкту та ї...

                • DevoirПрактичне завдання 9

                • DevoirСамостійна робота 9

                • DossierТема 10. Прийоми планування маркетингової політики...

                • DevoirПрактичне завдання 10

                • DevoirСамостійна робота 10

                • DossierТема 11. Прийоми планування маркетингової політики...

                • DevoirПрактичне завдання 11

                • DevoirСамостійна робота 11

                • DossierТема 12. Виклики, перспективи та сучасні інструмен...

                • DevoirПрактичне завдання 12

                • DevoirСамостійна робота 12

                • TestТесто до ЗМ_4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Маркетингове планування

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Маркетингове планування
  7. Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...
  8. Тема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

Тема 8. Сучасні підходи до планування асортименту і оцінка конкурентоспроможності товару.

Conditions d’achèvement

Сучасні підходи до планування асортименту. Сегментація ринку. Персоналізація. Ко-креація. Big Data: використання великих обсягів даних для виявлення трендів, прогнозування попиту та оптимізації асортименту. Аналітика поведінки споживачів: аналіз даних про покупки, перегляди сайтів, соціальну активність для розуміння потреб клієнтів. Агільність та адаптивність. Швидка реакція на зміни ринку: здатність оперативно змінювати асортимент відповідно до нових тенденцій. Мінімальні впровадження: постійне тестування нових продуктів і послуг для мінімізації ризиків. Екологічні та соціальні аспекти. Довгострокова перспектива: створення асортименту, який відповідає довгостроковим цілям компанії та стійкий до змін. Оцінка конкурентоспроможності товару. Аналіз циклу життя товару. Порівняльний аналіз. Оцінка споживчої цінності. Матриця BCG. Метод Kano. Конджойнт-аналіз

Activité précédente
Тест до ЗМ_3
Activité suivante
Практичне завдання 8
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile