Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Маркетингове планування

              • Sekcja ogólna

              • Змістовий модуль 1. Сутність, роль та функції марк...

              • Змістовий модуль 2. Організація системи маркетинг...

              • Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...

              • Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...

                • FolderТема 8. Сучасні підходи до планування асортименту ...

                • ZadanieПрактичне завдання 8

                • ZadanieСамостійна робота 8

                • FolderТема 9. Цінова політика економічного суб'єкту та ї...

                • ZadanieПрактичне завдання 9

                • ZadanieСамостійна робота 9

                • FolderТема 10. Прийоми планування маркетингової політики...

                • ZadanieПрактичне завдання 10

                • ZadanieСамостійна робота 10

                • FolderТема 11. Прийоми планування маркетингової політики...

                • ZadanieПрактичне завдання 11

                • ZadanieСамостійна робота 11

                • FolderТема 12. Виклики, перспективи та сучасні інструмен...

                • ZadanieПрактичне завдання 12

                • ZadanieСамостійна робота 12

                • TestТесто до ЗМ_4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Маркетингове планування

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Маркетингове планування
  7. Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...
  8. Тема 10. Прийоми планування маркетингової політики...

Тема 10. Прийоми планування маркетингової політики розподілу.

Wymagania zaliczenia

Ключові прийоми планування маркетингової політики розподілу. Сегментація ринку. Вибір каналів розподілу. Розробка системи логістики. Управління відносинами з партнерами. Оцінка ефективності каналів розподілу. Адаптація до змін ринку. Сучасні тенденції в плануванні маркетингової політики розподілу. Омніканальність. Логістика останньої милі. Персоналізація. Цифрова трансформація: використання цифрових технологій для управління каналами розподілу, аналізу даних і взаємодії з клієнтами. Виклики в плануванні маркетингової політики розподілу.

Previous activity
Самостійна робота 9
Next activity
Практичне завдання 10
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną