Рекомендована література

Основна:

  1. Шеремет М.К. (ред.). Логопедія: підручник для студентів. 2-ге вид., перероб. та допов. Київ: Слово, 2010. 672 с.
  2. Барна Х.В. Теорія та практикум з логопедії: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» ОС «Бакалавр». Ужгород: ЗІППО, 2021. 124 с.
  3. Федоренко С.В., Марченко І.С. (укл.). Хрестоматія з логопедії. Навчальний посібник. Київ: Видавництво «Книга-плюс», 2019. 496 с.
  4. Шеремет М.К. Хрестоматія з логопедії. Навчальний посібник. Київ: Видавництво «Книга-плюс», 2019. 496 с.

Додаткова:

  1. Brumfitt S. Innovations in Professional Education for Speech and Language Therapy. John Wiley & Sons, 2008.
  2. Paul R., Norbury C. F. Language Disorders from Infancy through Adolescence. St. Louis (MO): Elsevier Health Sciences, 2012.
  3. Апухтіна В. Особливості діагностики дітей при порушенні сприймання мовлення на слух. The 2nd International scientific and practical conference “Science, Innovations and Education: Problems and Prospects” (September 15-17, 2021) Tokyo: CPN Publishing Group, 2021. C. 170-172. 
  4. Гаврилова Н.С. Методика формування та стимуляції вимови фонем. URL: aqce.kpnu.edu.ua
  5. Апухтіна В., Корек Г. О. Диференціальна діагностика артикуляційної диспраксії. Збірник наукових праць студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених «Молода наука-2022»: у 4 т. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2022. Т. 2 С. 103-104.
  6. Апухтіна В. Формування довільної регуляції діяльності та її мозкових механізмів в онтогенезі. Інтеграційні можливості сучасної психології та шляхи її розвитку. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (10-11 жовтня 2019 року, м. Запоріжжя) Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 6-7.
  7. Шеремет М.К. (ред.). Логопедія. Київ: Слово, 2015. 672 с.
  8. Малярчук А.Я. Дидактичний матеріал для виправлення мовних недоліків. Київ, 1997.
  9. Пінчук Ю.В., Циба Л.Л. Мовленнєві вправи для виховання у дітей правильної вимови звуків Р, Р’, Л, Л’. Київ: КНТ, 2007. 118 с.
  10. Про затвердження Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти. URL: mon.gov.ua
  11. Ревуцька О. В. Комплексний підхід в профілактиці мовленнєвих та міофункціональних порушень у дітей дошкільного віку. URL: [dspace.bdpu.org](https://dspace.bdpu.org/bitstream/123456789/3490/1/Kompleksnyi%20pidkhid%20v%20profilaktytsi%20movlenni evykh%20ta%20miofunktsionalnykh%20porushen%20u%20ditei%20doshkilnoho%20viku.pdf)
  12. Савченко М.А. Методика виправлення вад вимови у дітей. Київ: Рад. шк., 1983.
  13. Соботович Є.Ф., Тищенко В.В., Линдіна Є.Ю. (укл.). Вибрані праці з логопедії. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. 308 с.
  14. Соботович Є.Ф. Нормативні показники мовленнєвого розвитку (в його фонетико-фонематичній ланці) дітей дошкільного віку. Дефектологія. 2003. №2. С. 7-11.
  15. Тищенко В.В. Ієрархія фонематичних процесів в онтогенезі дитячого мовлення. Теорія та практика сучасної логопедії. Випуск №4. Київ: Актуальна освіта, 2007. С. 3-18.
  16. Шеремет М.К., Ревуцька О.В. Логопедія (корекційна робота при дислалії): навч. посібник. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. 160 с.

Інформаційні посилання:

  1. Анатомія, фізіологія, еволюція нервової системи. URL: biology.org.ua
  2. Інклюзивне навчання. URL: mon.gov.ua
  3. Логопедичний сайт для методичних порад і рекомендацій. URL: logoclub.com.ua
  4. Програми розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку. URL: mon.gov.ua
  5. Українська асоціація корекційних педагогів. URL: uasp.org.ua
  6. Фізіологічні механізми мовленнєвої діяльності. URL: pidru4niki.com
  7. Класифікаційна таблиця голосних та приголосних звуків. URL: vseosvita.ua
  8. Всеукраїнська асоціація батьків і фахівців спеціальної освіти та інклюзивного навчання. URL: vabfsoin.biz.ua
  9. Асоціація логопедів України. URL: ua-speechtherapists.com
  10. Асоціація сучасних логопедів «Рівновага». URL: logopedu.in.ua
  11. Рух. Освіта. Каталог курсів підвищення кваліфікації 2024 з напрямку Логопедія. URL: ruh.com.ua

Última modificación: Wednesday, 6 de November de 2024, 14:29