Практичне завдання 11

Практичне завдання: Підбір діагностичного матеріалу за статтею В. Тищенка.

https://moodle.znu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=556532


Вимоги до виконання та оформлення:

Створити діагностичний матеріал за статтею В.Тищенка "Ієрархія фонематичних процесів" (в кінці статті) у форматі Word, PowerPoint, у якому необхідно вказати вид процесу, інструкцію, додати дидактичний матеріал (малюнки тощо).

Види Фонематичних Процесів: Чітко визначте кожен фонематичний процес, описаний у статті.

Інструкції: Напишіть детальні інструкції щодо проведення діагностики для кожного фонематичного процесу.

Дидактичний Матеріал:

Додайте відповідні дидактичні матеріали (малюнки, схеми, таблиці тощо), які допоможуть у візуалізації та зрозумінні процесу.

Всі дидактичні матеріали повинні бути якісними та доречними до змісту.

Мова та Стиль:

Використовуйте чітку, зрозумілу та наукову мову.

Забезпечте логічність та послідовність у поданні інформації.

Оформлення Слайдів (якщо використовується PowerPoint):

Кожен слайд має містити лише один основний пункт або ідею.

Використовуйте зрозумілі шрифти та розміри тексту.

Уникайте перевантаження слайдів занадто багатою інформацією.

Візуальне Оформлення:

Кольорова схема та дизайн мають бути оформлені професійно та не відволікати від основного контенту.

Використання Джерел:

Усі використані джерела (включно зі статтею В. Тищенка) повинні бути коректно цитовані згідно з академічними стандартами.

Перевірка на Помилки:

Ретельно перевірте документ на наявність граматичних, орфографічних та пунктуаційних помилок.

Максимальну кількість балів за гру отримає студент, який демонструє:

Глибоке розуміння теми (1 бал): Чітке розуміння ієрархії фонематичних процесів, описаних В. Тищенком, та їхньої ролі у фонетико-фонематичній стороні мовлення.

Якість та точність матеріалу (1 бал): Надання точних та докладних інструкцій для кожного фонематичного процесу, а також використання відповідних дидактичних матеріалів, які підтримують зміст інструкцій.

Креативність та оригінальність (1 бал): Використання креативного підходу у створенні дидактичних матеріалів, що робить навчання захоплюючим і зрозумілим, з демонстрацією оригінальних ідей.

Чіткість та професійність оформлення (1 бал): Високий рівень оформлення матеріалу у Word або PowerPoint, включаючи чіткість, організацію, професійний вигляд та візуальну привабливість.

4