Практичне завдання 11
Практичне завдання: Підбір діагностичного матеріалу за статтею В. Тищенка. https://moodle.znu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=556532 |
Вимоги до виконання та оформлення: Створити діагностичний матеріал за статтею В.Тищенка "Ієрархія фонематичних процесів" (в кінці статті) у форматі Word, PowerPoint, у якому необхідно вказати вид процесу, інструкцію, додати дидактичний матеріал (малюнки тощо). Види Фонематичних Процесів: Чітко визначте кожен фонематичний процес, описаний у статті. Інструкції: Напишіть детальні інструкції щодо проведення діагностики для кожного фонематичного процесу. Дидактичний Матеріал: Додайте відповідні дидактичні матеріали (малюнки, схеми, таблиці тощо), які допоможуть у візуалізації та зрозумінні процесу. Всі дидактичні матеріали повинні бути якісними та доречними до змісту. Мова та Стиль: Використовуйте чітку, зрозумілу та наукову мову. Забезпечте логічність та послідовність у поданні інформації. Оформлення Слайдів (якщо використовується PowerPoint): Кожен слайд має містити лише один основний пункт або ідею. Використовуйте зрозумілі шрифти та розміри тексту. Уникайте перевантаження слайдів занадто багатою інформацією. Візуальне Оформлення: Кольорова схема та дизайн мають бути оформлені професійно та не відволікати від основного контенту. Використання Джерел: Усі використані джерела (включно зі статтею В. Тищенка) повинні бути коректно цитовані згідно з академічними стандартами. Перевірка на Помилки: Ретельно перевірте документ на наявність граматичних, орфографічних та пунктуаційних помилок. |
Максимальну кількість балів за гру отримає студент, який демонструє: Глибоке розуміння теми (1 бал): Чітке розуміння ієрархії фонематичних процесів, описаних В. Тищенком, та їхньої ролі у фонетико-фонематичній стороні мовлення. Якість та точність матеріалу (1 бал): Надання точних та докладних інструкцій для кожного фонематичного процесу, а також використання відповідних дидактичних матеріалів, які підтримують зміст інструкцій. Креативність та оригінальність (1 бал): Використання креативного підходу у створенні дидактичних матеріалів, що робить навчання захоплюючим і зрозумілим, з демонстрацією оригінальних ідей. Чіткість та професійність оформлення (1 бал): Високий рівень оформлення матеріалу у Word або PowerPoint, включаючи чіткість, організацію, професійний вигляд та візуальну привабливість. |
4 |