Теоретичне завдання 2
1. Які основні різновиди причин порушень мовлення (органічні, функціональні, центральні, периферичні)?
2. Що таке ендогенні та екзогенні фактори в етіології мовленнєвих розладів?
3. Які причини виникнення мовленнєвих порушень були визначені М.Хватцевим?
4. Яке значення має концепція розвитку психіки Л.Виготського для вивчення причин мовленнєвих порушень?
5. Як визначаються критичні періоди в розвитку мовленнєвої функції?
6. Опишіть анатомо-фізіологічні механізми мовлення.
7. Як мовлення забезпечується взаємодією окремих мозкових структур?
8. Яка роль стріопалідарної системи, лімбіко-ретикуляторного комплексу, мозочка в забезпеченні мовлення?
9. Що таке основний операційний механізм мовлення?
10 . Які основні принципи і критерії використовуються в клініко-педагогічній класифікації мовленнєвих порушень?