Теоретичне завдання 2

1.   Які основні різновиди причин порушень мовлення (органічні, функціональні, центральні, периферичні)?

2.   Що таке ендогенні та екзогенні фактори в етіології мовленнєвих розладів?

3.   Які причини виникнення мовленнєвих порушень були визначені М.Хватцевим?

4.   Яке значення має концепція розвитку психіки Л.Виготського для вивчення причин мовленнєвих порушень?

5.   Як визначаються критичні періоди в розвитку мовленнєвої функції?

6.   Опишіть анатомо-фізіологічні механізми мовлення.

7.   Як мовлення забезпечується взаємодією окремих мозкових структур?

8.   Яка роль стріопалідарної системи, лімбіко-ретикуляторного комплексу, мозочка в забезпеченні мовлення?

9.   Що таке основний операційний механізм мовлення?

10 . Які основні принципи і критерії використовуються в клініко-педагогічній класифікації мовленнєвих порушень?